Hoeveel ongeveer..?
-
Brodie
- Lid
- Contacteer:
-
Glenn Janssens
- Lid
Ondingen zijn het,granaten.
Ik was er nooit echt happy op als ze werden uitgereikt als we op operatie vertrokken.
Het is misschien heel praktisch in het heetst van de strijd om te hebben en te gebruiken.
Maar daar 24uur per dag,per week,per maand mee rondlopen is niet echt funny.
In begin let je er goed op dat die veiligheidspin nog behoorlijk op zijn plaats zit en de meesten deden daar tape rond,maar na een tijdje word er minder zorgvuldig mee omgegaan wegens gewoonte.
En dan gebeuren er ongelukken,wat dus ook gebeurt is met een vriend van me.
Gesneuveld door een granaat.
Nee,echt ondingen.
Adrian.
Ik was er nooit echt happy op als ze werden uitgereikt als we op operatie vertrokken.
Het is misschien heel praktisch in het heetst van de strijd om te hebben en te gebruiken.
Maar daar 24uur per dag,per week,per maand mee rondlopen is niet echt funny.
In begin let je er goed op dat die veiligheidspin nog behoorlijk op zijn plaats zit en de meesten deden daar tape rond,maar na een tijdje word er minder zorgvuldig mee omgegaan wegens gewoonte.
En dan gebeuren er ongelukken,wat dus ook gebeurt is met een vriend van me.
Gesneuveld door een granaat.
Nee,echt ondingen.
Adrian.
-
Rick
- Lid
Goede Britse mills bomb's zonder vulling zijn al duur als de prijs boven de 30 euro uitkomt.
De ontstekings schroef bovenop mist wel maar dat is vrij standaard die waren van een zeer zacht metaal gemaakt en rotten zeer snel weg. Ook hebben orginele er meestal een rode band omheen zitten dit gaf de vulling aan.
Rick
De ontstekings schroef bovenop mist wel maar dat is vrij standaard die waren van een zeer zacht metaal gemaakt en rotten zeer snel weg. Ook hebben orginele er meestal een rode band omheen zitten dit gaf de vulling aan.
Rick
nunquam retrorsum