ik ben eerst begonnen met te vragen in de familie voor legerspullen van in hun legerdienst, kwas ma 9jaar, dus ja veel geld heb je dan ook nie, me het ouder worden slaat je zakgled op en zo ben ik nu een wehrmacht wo2 verzamelaar, en natuurlijk helmen
groeten sander
Wat verdient een plaats in een wo2-verzameling
- Dodo
- Lid
ik verzamel pas net... Heb een US Buitenhelm 1944 Swivel Bails en Frontseam, kurk in de verf. en een russische wo2 helm, laatste jaren van de oorlog. ook nog voor de gein een russische officiers pet uit 1988 gekocht, zag ik ergens liggen, en was vrij goedkoop...
Ik ben wel erg kritisch... ik kijk goed wat ik koop
Maar zo zijn de meesten denk ik!
Ik ben wel erg kritisch... ik kijk goed wat ik koop
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
-
Bjorn
- Lid
Waarom koop je dan zo'n Russisch geval-pet?Dodo schreef:ik verzamel pas net... Heb een US Buitenhelm 1944 Swivel Bails en Frontseam, kurk in de verf. en een russische wo2 helm, laatste jaren van de oorlog. ook nog voor de gein een russische officiers pet uit 1988 gekocht, zag ik ergens liggen, en was vrij goedkoop...
Ik ben wel erg kritisch... ik kijk goed wat ik koopMaar zo zijn de meesten denk ik!
- Dodo
- Lid
voor de gein... ik bedoel grotere uitgaven!BjornSpiN schreef:Waarom koop je dan zo'n Russisch geval-pet?Dodo schreef:ik verzamel pas net... Heb een US Buitenhelm 1944 Swivel Bails en Frontseam, kurk in de verf. en een russische wo2 helm, laatste jaren van de oorlog. ook nog voor de gein een russische officiers pet uit 1988 gekocht, zag ik ergens liggen, en was vrij goedkoop...
Ik ben wel erg kritisch... ik kijk goed wat ik koopMaar zo zijn de meesten denk ik!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"