eindelijk... ...

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
sander vw
Lid

eindelijk... ...

Bericht door sander vw »

hallo, zoals sommige weten verzamel ik en wh soldaat, ik zocht al lang een tunic en nu krijg ik deze m43 tunic aangeboden voor een laag prijsje, hij is goed gebruikt geweets, dus er zijn geen stempels, en er is een stuk van de onderste mooi maar daar is een mouw aan te passen zoals men zegt :P foto's van de binnekant heb ik nog nie maar ik laat ze zo snel mogenlijk komen, wat denken jullie hier van, hoeveel is hij waard volgens jullie????? groeten sander

http://img32.imageshack.us/img32/8585/1091.jpg

http://img32.imageshack.us/img32/6548/1092.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door sander vw op 21 jun 2004, 21:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

ziet er schitterend uit! jammer van de schade.. een prijs noemen kan ik niet, maar als je 'm (zoals je zelf zegt) voor een laag prijsje kan krijgen, zou ik m kopen!

Misschien kan je m naar de kleermaker brengen...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
sander vw
Lid

Bericht door sander vw »

kdenk dat ik hem bij mijn oma binnendoe, en ik koop me een origineele adelaar en ik laat hem er ook door haar op naaien volgens de echte wijze (zig zag)
Dodo
Lid

Bericht door Dodo »

sander vw schreef:kdenk dat ik hem bij mijn oma binnendoe, en ik koop me een origineele adelaar en ik laat hem er ook door haar op naaien volgens de echte wijze (zig zag)
aah, oma's. geweldige kleerverstellers! (en ook wel -makers)

Ik zou het doen!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Daan S.
Lid

Bericht door Daan S. »

Dat vind ik wel zonde om er dingen zelf op te naaien, misschien zijn de emblemen wel eraf gehaald in de Tweede Wereldoorlog (krijgsgevangenschap). Ik weet wel dat het hier om een 100% originele gaat.
sander vw
Lid

Bericht door sander vw »

ja ok, maar ik wil een volledig duits uniform en het zou zonde zijn zonder adelaar, ja oma's zijn the best!! :P
greetz sander
Daan S.
Lid

Bericht door Daan S. »

Ik zou dan even doorsparen en doorzoeken voor een jasje waar wel origineel een adelaar op zit. Dit jasje heeft ookerg veel gebruikssporen maar je moet het zelf weten, ik vind het zonde.
Giel
Lid

Bericht door Giel »

Stravers schreef:Ik zou dan even doorsparen en doorzoeken voor een jasje waar wel origineel een adelaar op zit. Dit jasje heeft ookerg veel gebruikssporen maar je moet het zelf weten, ik vind het zonde.
Ik denk wel dat doorsparen nog zeer lang zal duren, aangezien een echt vestje in prima staat een 800-1000 euro kost, en dit nog geen tiende ervan.
Giel
Peter M
Lid

Bericht door Peter M »

Helemaal akkoord met Stravers. Ik zou dit jasje ook niet laten liggen, maar de plaats waar de adelaar heeft gezeten is te camoufleren (gascapetas, zeltbahn....)
sander vw
Lid

Bericht door sander vw »

hmmm, ik w8 nog af, maar kga et zeker nie camofleren, mar ik den dat ik de adelaar er ga op zetten, dan is hij terug in zijn geheel
Mooyman
Lid

Bericht door Mooyman »

Giel schreef:
Ik denk wel dat doorsparen nog zeer lang zal duren, aangezien een echt vestje in prima staat een 800-1000 euro kost, en dit nog geen tiende ervan.
Giel
Nog geen tiende er van?, deze jas wordt anders op marktplaats.nl voor 450 euro aangeboden, is toch net iets meer dan een tiende :wink: .
Bjorn
Lid

Bericht door Bjorn »

Mooyman schreef:
Giel schreef:
Giel
Nog geen tiende er van?, deze jas wordt anders op marktplaats.nl voor 450 euro aangeboden, is toch net iets meer dan een tiende :wink: .
En ''een echt vestje'' vind men ook wel voor minder dan 800 euro hoor :!:
Giel
Lid

Bericht door Giel »

Jah, totaal misverstand, die man had mijn broer een persoonlijke mail gestuurd naar die man van marktplaats, en daar had hij hem mistypt en had geschreven 75 euro!
Ik dacht al :? niet normaal. Tsou niet gekunnen hebben.
Mooyman
Lid

Bericht door Mooyman »

Giel schreef:Jah, totaal misverstand, die man had mijn broer een persoonlijke mail gestuurd naar die man van marktplaats, en daar had hij hem mistypt en had geschreven 75 euro!
Ik dacht al :? niet normaal. Tsou niet gekunnen hebben.
En zo wordt men blij gemaakt met een dooie mus :wink: .
Mooyman
Lid

Bericht door Mooyman »

BjornSpiN schreef:
En ''een echt vestje'' vind men ook wel voor minder dan 800 euro hoor :!:

Een origineel in goede staat verkerende M43 jas vind men helaas niet meer onder de 800 euro Bjorn :wink: .
Plaats reactie