Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
hallo, zoals sommige weten verzamel ik en wh soldaat, ik zocht al lang een tunic en nu krijg ik deze m43 tunic aangeboden voor een laag prijsje, hij is goed gebruikt geweets, dus er zijn geen stempels, en er is een stuk van de onderste mooi maar daar is een mouw aan te passen zoals men zegt foto's van de binnekant heb ik nog nie maar ik laat ze zo snel mogenlijk komen, wat denken jullie hier van, hoeveel is hij waard volgens jullie????? groeten sander
ziet er schitterend uit! jammer van de schade.. een prijs noemen kan ik niet, maar als je 'm (zoals je zelf zegt) voor een laag prijsje kan krijgen, zou ik m kopen!
Misschien kan je m naar de kleermaker brengen...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
kdenk dat ik hem bij mijn oma binnendoe, en ik koop me een origineele adelaar en ik laat hem er ook door haar op naaien volgens de echte wijze (zig zag)
sander vw schreef:kdenk dat ik hem bij mijn oma binnendoe, en ik koop me een origineele adelaar en ik laat hem er ook door haar op naaien volgens de echte wijze (zig zag)
aah, oma's. geweldige kleerverstellers! (en ook wel -makers)
Ik zou het doen!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Dat vind ik wel zonde om er dingen zelf op te naaien, misschien zijn de emblemen wel eraf gehaald in de Tweede Wereldoorlog (krijgsgevangenschap). Ik weet wel dat het hier om een 100% originele gaat.
Ik zou dan even doorsparen en doorzoeken voor een jasje waar wel origineel een adelaar op zit. Dit jasje heeft ookerg veel gebruikssporen maar je moet het zelf weten, ik vind het zonde.
Stravers schreef:Ik zou dan even doorsparen en doorzoeken voor een jasje waar wel origineel een adelaar op zit. Dit jasje heeft ookerg veel gebruikssporen maar je moet het zelf weten, ik vind het zonde.
Ik denk wel dat doorsparen nog zeer lang zal duren, aangezien een echt vestje in prima staat een 800-1000 euro kost, en dit nog geen tiende ervan.
Giel
Helemaal akkoord met Stravers. Ik zou dit jasje ook niet laten liggen, maar de plaats waar de adelaar heeft gezeten is te camoufleren (gascapetas, zeltbahn....)
Giel schreef:
Ik denk wel dat doorsparen nog zeer lang zal duren, aangezien een echt vestje in prima staat een 800-1000 euro kost, en dit nog geen tiende ervan.
Giel
Nog geen tiende er van?, deze jas wordt anders op marktplaats.nl voor 450 euro aangeboden, is toch net iets meer dan een tiende .
Giel schreef:
Giel
Nog geen tiende er van?, deze jas wordt anders op marktplaats.nl voor 450 euro aangeboden, is toch net iets meer dan een tiende .
En ''een echt vestje'' vind men ook wel voor minder dan 800 euro hoor
Jah, totaal misverstand, die man had mijn broer een persoonlijke mail gestuurd naar die man van marktplaats, en daar had hij hem mistypt en had geschreven 75 euro!
Ik dacht al niet normaal. Tsou niet gekunnen hebben.
Giel schreef:Jah, totaal misverstand, die man had mijn broer een persoonlijke mail gestuurd naar die man van marktplaats, en daar had hij hem mistypt en had geschreven 75 euro!
Ik dacht al niet normaal. Tsou niet gekunnen hebben.