Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
hoi,
ik verzamel ongeveer 2jaar wo2, ik heb nog nooit via internet gekocht ik koop eigenlijk alleen op rommelmarkten enzo
hier wat foto's
groepsfoto
wat duitse spulletjes
nog wat duitse spulletjes
nogmeer duitse spulletjes
wat engels
medailes van wandelvierdaagse enzo
engelse helm en tropenhelm (ook engels?)
Altijd op zoek naar materiaal van (krijgs)gevangenen en andere vervolgingen! (wo2) Schroom niet en stuur een PB! Links zijn ook welkom! http://achterprikkeldraad.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Eerste beweren dat de helm 100% goed is, en er vervolgens achter komen dat deze helmen massaal door gebruikt zijn door de Burger Bescherming na de oorlog (BB)...
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
coco schreef:Eerste beweren dat de helm 100% goed is, en er vervolgens achter komen dat deze helmen massaal door gebruikt zijn door de Burger Bescherming na de oorlog (BB)...
Was Joost die dat beweerde,heeft er naar mijn mening totaal geen kijk op.
coco schreef:Eerste beweren dat de helm 100% goed is, en er vervolgens achter komen dat deze helmen massaal door gebruikt zijn door de Burger Bescherming na de oorlog (BB)...
Was Joost die dat beweerde,heeft er naar mijn mening totaal geen kijk op.
ok sorry dan eh... waaraan zie je dat dan, de kleur?
Ik ben zelf ook in het bezit van zo'n helm en zo ver ik weet is het een vroeg na-oorlogse Belgische helm, gezien het zwart-geel-rode vlaggetje op de zijkant. Die zie ik op die van l-p overigens niet. Voor de rest is de helm exact hetzelfde. Dat het werd doorgebruikt wist ik wel, maar wat voor helmtype was dit origineel?
Overigens, op de liner staat met wit aan de ene kant COMET en aan de andere kant 52.