Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Leuke collectie heb je! Je 'Ridderkruis' is trouwens een 'Kriegsverdienstkreuz 2. Klasse mit Schwertern'!
Het zou misschien handig zijn als je je foto's via Imageshack als 'embed photo' voor forums zou plakken in je post, dan kun je meteen de foto zien, zonder eerst de link te hoeven openen.
Leuke collectie heb je! Je 'Ridderkruis' is trouwens een 'Kriegsverdienstkreuz 2. Klasse mit Schwertern'!
Het zou misschien handig zijn als je je foto's via Imageshack als 'embed photo' voor forums zou plakken in je post, dan kun je meteen de foto zien, zonder eerst de link te hoeven openen.
Groet, Kugel!
Bedankt! en zal daar morgen eens werk maken van die fotos
Zie er zeker leuke dingen tussen zitten.Kan je eens foto´s van de achterkant van de US medailles laten zien?
Verzamelinteresse:
Brits:43rd Wessex Infantry Division en Guards Armoured division.
Canadees:4th Canadian Armoured Division
US:Armored en Tank Destroyer eenheden en 79th en 90th Infantry Division.
USMC pouches lijken mij anders erg veel op namaak. Stempeling is te vers, stempeling wordt veel gebruikt op namaak, kleur materiaal etc.
Voor mij een 'no go.'
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''
ik moet me helaas aansluiten bij bovenstaande meningen. Je Hitler-Ludendorf speldje is helaas ook niet goed. Om te vertellen of je US medailles wo2 versies zijn, zou je de achterkanten moet posten. Bij je HJ armband heb ik ook zo mijn twijfels vanwege het stiksel...
om te antwoorden op bovenstaande reacties: USMC pouches, bodemvondst en SA dolk handvat heb ik alle 3 gratis gekregen bij een aankoop dus kan goed zijn dat die namaak zijn. @hierboven: hoe weet je dat dat speldje namaak is?
Fotos van achterkant US medailles volgen nog. HJ armband is wel degelijk origineel hoor
Laatst gewijzigd door Milan44 op 21 jun 2011, 23:29, 1 keer totaal gewijzigd.