faber schreef:Hallo Mallory,
Als ik jou mailtje lees trek jij wel snel vreemde conclusies en waardeer je nieuwe leden voor het forum dus niet! Ik heb de link bekeken op waf maar dat er alleen maar kiel op staat is wel te onderbouwen waarom. als het oorlog is is het geheim waar de schepen zijn dus is het heel aannemelijk dat alle post via kiel ging omdat daar het hoofdkwartier van de kriegsmarine zat. Marine post gaat in nederland ook via den helder en niet via lauwersoog.Op het u-boot forum lees ik niks dat de plaatjes nep zijn. En zal ik even op google kijken welke militaria verkopers ze nog meer verkopen dan kunnen we wel even een lijst plaatsen bij welke handelaren we moeten op passen! Maar je hebt in ieder geval goed aangegeven in welke hoek je zit Mallory en zolang ben je zelf ook niet lid en aan het aantal berichten te zien, niet erg actief.
Mvgr, faber
Faber,
Jij stelde een vraag en ik gaf er antwoord op: ik heb je de link naar WAF geleverd. Die had je overigens zelf ook wel kunnen vinden. Mijn bericht was geenszins bedoeld als aanval. Als je commentaar hebt op de taal die hier over de beste heer van Frisian Militaria is geuit, moet je dat maar aan de desbetreffende personen melden! Ik heb hier geen deel van uitgemaakt.
Ik ga verder overigens niet in op de inhoud omtrent het wel of niet echt zijn van deze plaatjes, want hier heb ik geen verstand van. Ik heb niet deelgenomen aan die discussie, ik heb enkel een opmerking geplaatst over iets dat mij opviel over de gehele collectie van Frisian Militaria waar ik blijkbaar fout zat. Weer iets geleerd!
Mijn afsluitende vraag over de datum van aanmelden was enkel bedoeld omdat het me opviel; twee lieden die het met duidelijke taal opnemen voor iemand, terwijl zij vrijwel direct daarvoor zich hebben aangemeld. Ik was benieuwd. Ik begrijp ook niet dat je dit terugkaatst (in welke hoek zit ik dan?) en zegt dat ik nieuwe leden niet waardeer. Gezien ik mezelf pas in mei heb aangemeld zou het wel erg stom zijn als ik me zoveel actiever (en langer) als forumlid zag!