warrelics.com
- patrickster
- Lid
warrelics.com
Hallo iedereen. is het veilig voor een beginnende verzamelaar om spullen te kopen op http://www.warrelics.com? Ze hebben een ruim aanbod maar bij sommige spullen had ik zo mijn twijfels.
- Trappmeister
- Lid
Re: warrelics.com
Tsja... Als beginnend verzamelaar is het op zich verstandig om bij zo'n shop te kopen, maar ik zou het dan niet over de grens doen. Hou het binnenslands . Als je dan een keer gezeik heb kan je eventueel naar de winkel zelf gaan om verhaal te halen. Dat wordt bij een buitenlandse shop al wat lastiger. Daarnaast zijn de prijzen op warrelics.com van bepaalde artikelen nogal Amerikaans... (lees: rete duur)
Mijn advies als je niet bedonderd wil worden: Ga met een kenner lekker beurzen afstruinen. Je moet de items toch gewoon in handen hebben om te kunnen beoordelen of ze echt of nep zijn, en iemand die wat meer verzamel ervaring heeft kan je dat al snel vertellen.
Mijn advies als je niet bedonderd wil worden: Ga met een kenner lekker beurzen afstruinen. Je moet de items toch gewoon in handen hebben om te kunnen beoordelen of ze echt of nep zijn, en iemand die wat meer verzamel ervaring heeft kan je dat al snel vertellen.
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 2 keer
- Contacteer:
100% betrouwbaar voor internationale transacties
Duur of niet duur hangt af van je eigen perceptie
Duur of niet duur hangt af van je eigen perceptie
29th Let's Go!!!!!
-
- Lid
Zéééééér overdreven weer. Punt 1: Bij buitenlandse transacties ben je aangewezen op PayPal als betaalmiddel. Al je aankopen zijn daarmee verzekerd en heb je recht op teruggaaf van je geld bij problemen. Punt 2: De dollar staat zeer laag vergeleken met de euro, dus kopen in het buitenland (vooral US) is voordeliger. Begin me langzamerhand steeds meer te irriteren aan lui die alles in deze hobby maar duur vinden, zoek dan maar een hobby als oudpapier verzamelaar ofzo. Punt 3: De topicstarter vroeg alleen of warrelics betrouwbaar is, niet of de prijzen duur zijn, want dat is hij in verhouding geeneens daar alles bij hem bespreekbaar is!!!!Trappmeister schreef:Tsja... Als beginnend verzamelaar is het op zich verstandig om bij zo'n shop te kopen, maar ik zou het dan niet over de grens doen. Hou het binnenslands . Als je dan een keer gezeik heb kan je eventueel naar de winkel zelf gaan om verhaal te halen. Dat wordt bij een buitenlandse shop al wat lastiger. Daarnaast zijn de prijzen op warrelics.com van bepaalde artikelen nogal Amerikaans... (lees: rete duur)
Met Richard kan je goed zaken doen en idd over de prijs kan onderhandeld worden
dus ja: betrouwbaar!

dus ja: betrouwbaar!
Their name liveth for evermore
- D_Dutch
- Lid
Ik kan me heugen dat ik gewoon met IBAN/BIC heb betaald bij deze militariahandelaar (Of een internetcheque o.i.d.) Goede verkoper trouwens ook, alles goed verpakt, snel op de post en dat nog zonder problemen!Trappmeister schreef:Punt 1: Bij buitenlandse transacties ben je aangewezen op PayPal als betaalmiddel.