Je nieuwste aankoop - deel 5 (documenten en fotomateriaal)
- Harro
- Lid
Wat is het verschil tussen een foto van voor en een foto van na 1945 qua staat, kleur en achterkant?Giel schreef:[...] ik dek wel dat de foto van voor '45 is, ziende aan de staat van de foto, de kleur en de achterkant. In ieder geval ben je zeer bedankt voor de uitleg!

De geschiedenis is het heden gezien door de toekomst - Godfried Bomans
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
"Wilders die weer wat uitkraait over criminele allochtonen: in zijn wereld is dat een pleonasme" - Alexander Pechtold
- Miesjel
- Lid
Kleur etc. van een foto kun je niet echt als uitgangspunt nemen bij het beoordelen van de orginaliteit.
Foto's kunnen namenlijk ook bewaard worden in/tussen boeken en zo waardoor ze niet verkleuren of ze kunnen lange tijd in de zon liggen of in een kamer waar veel gerookt wordt waardoor ze veel verkleuren.
Foto's kunnen namenlijk ook bewaard worden in/tussen boeken en zo waardoor ze niet verkleuren of ze kunnen lange tijd in de zon liggen of in een kamer waar veel gerookt wordt waardoor ze veel verkleuren.
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
De oplossing, dat is het probleem.
- Giel
- Lid
Ja, qua kleur eigelijk niet echt, toch wel wat geelachtig, de foto die ik heb is ingeplakt geweest in een foto album, en vervolgens uitgescheurd, er blijven nog van die zwarte papierresten over, wat ik persoonlijk typisch Duits vind.Harro schreef:Wat is het verschil tussen een foto van voor en een foto van na 1945 qua staat, kleur en achterkant?Giel schreef:[...] ik dek wel dat de foto van voor '45 is, ziende aan de staat van de foto, de kleur en de achterkant. In ieder geval ben je zeer bedankt voor de uitleg!
Ja, ik heb alleen één stuk.
- Harro
- Lid
- Harro
- Lid
- Harro
- Lid
Zelfde serie: Gustav Knittel krijgt zijn RK

Niet uit dezelfde serie, wel dezelfde gelegenheid: Knittel vlak na het officiële gedeelte van de ceremonie

Een paar maanden later: portretfoto van Knittel in vol ornaat

Niet uit dezelfde serie, wel dezelfde gelegenheid: Knittel vlak na het officiële gedeelte van de ceremonie

Een paar maanden later: portretfoto van Knittel in vol ornaat

- Harro
- Lid
Het maakt mij niets uit van waneer de foto's afgedrukt zijn. het gaat mij om wat er opstaat.
1937: Rottenführer in de SS-Standarte "Deutschland"

1943: tijdens de gevechten bij Prochorovka (Kursk offensief)

1937: Rottenführer in de SS-Standarte "Deutschland"

1943: tijdens de gevechten bij Prochorovka (Kursk offensief)

- harleybuscha
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
Foto van die met het RK!!!

sander vw schreef:nieuw; 2 gebirgsjäger officieren waarvan 1 majoor een RK draagd
kerst; 1gebirgsjäger officier, met RK. 1 boek van the battle of the buldge en 1 van wop2 algemeen, dan nog 2 tijdschriften met wat foto's er in
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA