Groet, Kugel!

Ha Gaston,Jabnus schreef:Wim, schitterende exemplarenDe mijne heeft ook eenzelfde dekseltje dat aan de binnenkant open kan om de oorkonde in te leggen. De zilveren exemplaren zijn voor deelnemers geweest, de bronzen waren denk ik herdenkingsplakettes. Vraag me alleen af of er ook een gouden exemplaar bestaat...
Dit is pertinent fout, de zilveren van mij is uitgegeven aan leden van het achtste beste team, dus zeker geen tweede plek. Daarom denk ik dat de gouden waren voor de winnaars, zilver voor leden van deelnemende teams en dat de versie in brons veel meer een herinneringsplakette was of een geschenk voor mensen die speciale daden hadden verricht om de betreffende NSFK vluchten mogelijk te maken (dit konden bijvoorbeeld hoge legerpiefen zijn, of ambtenaren die zaken regelden, of etc). Met bronzen plaketten die aan de achterzijde genummerd zijn met nummers die tot over de 6000 gaan, lijkt een derde plaats me sowieso niet mogelijk? Die op Collectorsguild heeft nummer 4860, lijkt me wat vreemd voor een derde plek?...and awards were issued in gold, silver and bronze for 1ST, 2ND and 3RD place respectively