iriterend
- Simon
- Lid
iriterend
ik vind verzamelaars die verzamelen nadat ze BoB of SPR hebben gezien
dat zij maar repro moeten kopen
wat vinden julie hiervan?
ik ben het beu dat er daardoor al de prijzen omhoog gaan omdat er een paar een film zien en plots ook willen verzamelen
wa tis julie mening?
dat zij maar repro moeten kopen
wat vinden julie hiervan?
ik ben het beu dat er daardoor al de prijzen omhoog gaan omdat er een paar een film zien en plots ook willen verzamelen
wa tis julie mening?
You can bomb the world in to pieces, but you can't bomb it into peace
- Dodo
- Lid
als ze het voor de film doen, moeten ze maar repro kopen. Maar tja, misschien zijn ze oprecht geïnterreseerd geworden in WO2. Je kan het ze uiteraard niet verbieden.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
- robin.h
- Lid
- Contacteer:
Ben het wel met je eens saimen,ook lijkt het nou net of alleen die mannen van Band of Brothers de oorlog hebben gewonnen.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
-
ironmarc
- Lid
dat soort dingen gebeurt vaak, dat n.a.v. een film een rage ontstaat. Wat zeker balen is is dat hierdoor de prijzen omhoog vliegen!
Iedereen wordt op z'n eigen manier geinteresseert, of dat nu door een spreekbeurt, zien van een film, werkstuk, geschiedenis op school, docu of wat dan ook gebeurt.
Dus in mijn ogen kan je het de verzamelaars die na het zien van BOB of SPR en dan willen gaan verzamelen niet schuldig nemen. Wij zijn immers toch ook een keer begonnen?
Iedereen wordt op z'n eigen manier geinteresseert, of dat nu door een spreekbeurt, zien van een film, werkstuk, geschiedenis op school, docu of wat dan ook gebeurt.
Dus in mijn ogen kan je het de verzamelaars die na het zien van BOB of SPR en dan willen gaan verzamelen niet schuldig nemen. Wij zijn immers toch ook een keer begonnen?
Precies IronMarc dat vind ik ook, ik ging me interesseren in WOII mede door Saving Private Ryan/Band of Brothers maar vooral door mn WO II vondsten en metaaldetector. En alleen maar omdat je t leuk vind door BoB is t irriterend?? Raar....
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
- Peter M
- Lid
-
ironmarc
- Lid
-
Jurryt
- Lid
Ze moeten het zelf weten, maar het is idd irriterend. Zoals je tegenwoordig ook veel op marktplaats ziet;
gezocht, WO2 spul; prijs: gratis (of goedkoop)
Hallo ik ben blaat en zoek WO2 spul, liefst gratis
Deze mensen kan ik niet uitstaan, denken dat ze WO2 spul voor niets kunnen krijgen! Daar irriteer ik mij erg aan
gezocht, WO2 spul; prijs: gratis (of goedkoop)
Hallo ik ben blaat en zoek WO2 spul, liefst gratis
Deze mensen kan ik niet uitstaan, denken dat ze WO2 spul voor niets kunnen krijgen! Daar irriteer ik mij erg aan