CollectorWo2's collectie
-
- Lid
-
- Lid
- Gegeven: 38 keer
- Ontvangen: 40 keer
-
- Lid
Re: Thunderbird,s collectie
Ben net nieuw op het forum maar vind dat je een mooie verzameling aan stukken hebt
-
- Lid
Thx.
Gisteren naar de beurs in zwolle geweest.
Heb 3 dingen gevonden weer.
Een duitse lampion jaren 30,van papier en in redelijke goede staat,licht verkleurd,niet zovaak gezien dit.
Een kriegsmarine braadpan,mintstaat,niet eerder gezien.
En een duitse fakkel.

De stok schuifje in de fakkel zelf met opbergen.

Gisteren naar de beurs in zwolle geweest.
Heb 3 dingen gevonden weer.
Een duitse lampion jaren 30,van papier en in redelijke goede staat,licht verkleurd,niet zovaak gezien dit.
Een kriegsmarine braadpan,mintstaat,niet eerder gezien.
En een duitse fakkel.

De stok schuifje in de fakkel zelf met opbergen.

Laatst gewijzigd door CollectorWo2 op 16 dec 2012, 12:33, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Lid
Dat zijn weer topspullen Thunder! Echt van die spullen die je zo goed als nooit tegenkomt. Bravo 

Dulce et decorum est pro patria mori - Horatius Carmina III 2;13
-
- Lid
-
- Lid
Nou nou Thunderbird jij kunt met de kerst uitpakken allemaal artikelen die je kunt gebruiken om een feestje te bouwen
Bij deze nodig ik mezelf uit
speel ik wel voor kerstman 

-
- Lid
-
- Lid
Een duitse lampion,wat de duitsers vroeger niet allemaal hadden
met vriedelijke groet
de verzamelaar

met vriedelijke groet
de verzamelaar
Aparte verzamelsmaak heb je moet ik zeggen, als er maar een hakenkruis op staat zo te zien...
Kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat die steelpan origineel Kriegsmarine is. Gewoon een met stempels opgepimpte ''oude'' steelpan naar mijn mening.
Kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat die steelpan origineel Kriegsmarine is. Gewoon een met stempels opgepimpte ''oude'' steelpan naar mijn mening.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
-
- Lid
Dat vind ik onzin..Aparte verzamelsmaak heb je moet ik zeggen, als er maar een hakenkruis op staat zo te zien...
- Kugelblitz
- Moderator
- Gegeven: 6 keer
- Ontvangen: 10 keer
Vind ik ook een beetje lomp gesteld, maar goed. Die lampion is wel een apart dingetje, leuk! Hoe groot is hij ongeveer?thunderbird schreef:Dat vind ik onzin..Aparte verzamelsmaak heb je moet ik zeggen, als er maar een hakenkruis op staat zo te zien...
Zo'n pan en fakkel heb ik nooit eerder gezien, inderdaad altijd alert zijn op gewone items die met een naoorlogs stempeltje worden 'opgewaardeerd'.
Groet, Kugel!

Laten we het vooral gezellig houden! 

-
- Lid
Lampion ken ik wel heb ze wel eens eerder gezien leuk dingetje. Mbt tot de uitspraak dat heb je als je gevarieerd Duits verzameld als je dit topic eens goed doorleest zie ja dat de collectie beter is neergezet en tentoongesteld dan menig ander.
Al mijn item's hebben ook een hakenkruis is ook niet echt aan te ontkomen in deze hobby. Of je moet 57 troep gaan verzamelen
Beetje nutteloos dus als het puur en alleen om het hakenkruis zou zijn had hij wel neonazi repro gekocht en niet geïnvesteerd in originele spullen.
Al mijn item's hebben ook een hakenkruis is ook niet echt aan te ontkomen in deze hobby. Of je moet 57 troep gaan verzamelen

Beetje nutteloos dus als het puur en alleen om het hakenkruis zou zijn had hij wel neonazi repro gekocht en niet geïnvesteerd in originele spullen.
-
- Lid
Nogal lompe reactie inderdaad, maargoed, persoonlijk vind ik het mooie aankopen! Goed gedaan Thunder, doe zo voort 

Dulce et decorum est pro patria mori - Horatius Carmina III 2;13