Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Altijd op zoek naar materiaal van (krijgs)gevangenen en andere vervolgingen! (wo2) Schroom niet en stuur een PB! Links zijn ook welkom! http://achterprikkeldraad.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoi Koe op zolder ik snap het maar hoe moet ik dat doen dat zoeken, kan je maar daar bij helpen ?
Ik zou het graag willen weten
dankje ja hij grendelt nog en je kunt er zo mee schieten, maar ik heb geen munitie en daar moet je weer een vergunning voor hebben
battleww2 schreef:hij grendelt nog en je kunt er zo mee schieten, maar ik heb geen munitie en daar moet je weer een vergunning voor hebben
Dankzij onze "leuke" politici hier in België ga je voor het wapen alleen waarschijnlijk ook al een vergunning nodig hebben
Lijst met vrij te houden wapens wordt afgeschaft.
Geen zorgen, hij blijft vrijgesteld in België ondanks de veranderingen in de wapenwet aangezien het een zwartkruitwapen is welke is gefabriceerd voor 1945 met een patent van voor 1890
Klopt het dat de kolf niet origineel is ? Er is namelijk ooit een grote partij van deze mausers opgelapt met o.a. nieuw houtwerk voor een bepaalde film (weet zo even niet welke) en die worden al weer een aantal jaren verspreid over de hele wereld te koop aangeboden... Heel zeldzaam zijn ze nou ook weer niet, er liggen op elke (antieke) wapenbeurs wel een aantal van deze geweren.
Het hout lijkt mij orgineel want er zit een soort vaag merkje in,het kan wel dat hij nieuw gelakt is maar ik denk dat het houtwel orgineel is.
hier een foto