Beste allen,
Mochten jullie geinteresseerd, hier een glimp van mijn collectie.
http://fenrirmilitaria.weebly.com/index.html
Enkele nieuwe items van de laatste paar weken: M27NM TN doorgebruikt, M34 Luftschutz doorgebruikt, SchuMa KNIL helm, Duitse buste, NL M34 Zandcamo, NL m34 met verwijderde plaat en periodiek gecamoufleerd, nog een M34 uit 1940... Meer updates volgen.
Mocht iemand Nederlandsche helmen verkopen, ik hoor het graag (wanneer ze origineel zijn en niet naoorlogs doorgebruikt zijn).
MVG Edgar
Verzamelwebsite
Verzamelwebsite
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
- sobel
- Lid
Re: Verzamelwebsite
Ziet er netjes uit Edgar, is het geen idee om een .nl website te maken? Heb je al voor 15euro per jaar, en je collectie is wel de moeite waard.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
- yente
- Lid
Wauw! Wat een collectie!
Mvg Yente
Mvg Yente
Gezocht: WO1/WO2 militaria van Duffel en Sint Katelijne Waver
Thanks beide. Kan, maar de site heeft eigenlijk weinig prioriteit. Is ook meer een handig naslagwerk voor mezelf i.v.m. markeringen in helmen en namen erin e.d.sobel schreef:Ziet er netjes uit Edgar, is het geen idee om een .nl website te maken? Heb je al voor 15euro per jaar, en je collectie is wel de moeite waard.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Voor de liefhebbers: heb nog wat Duitse stoffen hoofddeksels toegevoegd, alsmede Duitse en Nl M16's.
- Haplo
- Lid
Mooi en kwalitatief goed materiaal Edgar.
Zeker niet verkeerd.
Kijkt er prettig op die site.
Zeker niet verkeerd.
Kijkt er prettig op die site.
Mvg/Best regards, Sipke
- Kugelblitz
- Moderator
- Gegeven: 6 keer
- Ontvangen: 10 keer
Had hem al eens eerder bekeken, ziet er allemaal netjes en overzichtelijk uit. Je zou nogw at beschrijvingen kunnen geven bij de items, maar als het met name voor eigen referntie is, is dat natuurlijk overbodig. Mooi tropisch LW schuitje trouwens!
Groet, Kugel!

Groet, Kugel!
Laten we het vooral gezellig houden! 

Thanks! LW tropenschuitje kan altijd weg, als je wat interessants voor mij te ruil hebt