Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik heb eindelijk de tijd gevonden om wat foto´s te maken van mijn collectie . Zoals jullie zometeen op de foto's kunnen zien heb ik een vrij groot verzamelgebied, dit omdat ik eigenlijk alles mooi vind om te verzamelen
Ik hoop dat jullie mijn verzameling wat vinden!
Als eerste een vroege SA dolk van Carl Eickhorn...
Bijlagen
It's a long way to Tipperary,
it's a long way to go.
to the sweetest girl I know!
De 2e SA dolk is een dolk van Louper (Louis Perlman), de dolken van deze maker zijn relatief zeldzaam. Dit omdat Louis Perlman vroeg moest stoppen met het produceren van deze dolken omdat hij van Joodse afkomst was...
Bijlagen
it's a long way to go.
Dan een Luftwaffe dolk van F. Herder. Dit is ook een wat zeldzamere maker omdat F. Herder zelf geen Luftwaffe dolken maakte, deze maker stelde de dolk samen van onderdelen van verschillende andere fabrikanten...
Bijlagen
Laatst gewijzigd door Longway op 14 mar 2012, 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.
it's a long way to go.
Flugzeugführerabzeichen van BSW, dit is een vroege uitvoering van deze maker, dit kan je zien doordat de naam van de maker voluit op de onderscheiding staat (later werd dit veranderd in alleen BSW)
it's a long way to go.