Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
hallo, ik ben gisteren een luftwaffe m43 pet tegen het lijf gelopen, ik heb wat twijfels, hoe dat ik ze moet herkenne, in mijn ogen leek ze echt, de stempel met de maat was weggezweet, hij was mooi kompleet, weet iemand typische kenmerken op zo een pet te herkennen?
mvg sander
Dit soort petten worden veel nagemaakt.
Foto;s hier plaatsen op het forum kan helpen maar een hands-on inspectie door een ervaren verzamelaar zegt veel meer......
Gezocht: Militaire objecten, documenten, foto's uit en over de stad Kampen (Overijssel) en de kleinere kernen.
-- Kampen -- IJsselmuiden -- Grafhorst -- Wilsum -- 's Heerenbroek -- Zalk & Veecaten -- Kamperveen --
ik heb geen foto, hier wel een die bijna identiek is http://www.germanmilitaria.com/Luftwaff ... 05551.html
maar kan je tips geven, hoe ik ze moet herkennen , bijvoorbeeld door een bepaalde stempel (ik zeg maar iets e)
maar vraag is aan de verkoper of hij een foto wilt maken van de lusjes die aan de kleppen die er aan horen te zitten! als ze er opzitten een goede kopie of orgineel!
sander vw schreef:die in antwerpen (ga het niet voor mij kopen he)
maar toch hoopt hij stilletjes...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944