Collectie overzicht
Collectie overzicht
Ik zal ook maar eens wat gaan spammen op het forum.Ik zal eerst wat beginnen met kleine display's te laten zien en zo gaande weg wat posten.
Om maar eens klein te beginnen de kriegsverdienst medaille met zakje en baton.Op zich niet bijzonder maar hoe voorkomende de medaille ook is de oorkonde is echter toch lastig te vinden
De foto is klikbaar voor hoge resolutie
Om maar eens klein te beginnen de kriegsverdienst medaille met zakje en baton.Op zich niet bijzonder maar hoe voorkomende de medaille ook is de oorkonde is echter toch lastig te vinden
De foto is klikbaar voor hoge resolutie
- panzer lehr
- Lid
Re: Collectie overzicht
Bedankt panzer lehr.Ik probeer waar mogelijk display foto's te maken maar er zullen ook losse stukken komen.
Om verder te gaan met het kriegsverdienst thema vandaag de versie zonder zwaarden wederom met baton en oorkonde.De medaille heb ik al een hele tijd en is toch eens aan vervanging toe.Maar ach spullen uit het prille begin van verzamelen hou ik er dan toch maar erbij
Is een wat oudere foto en wat aan de donkere kant
Om verder te gaan met het kriegsverdienst thema vandaag de versie zonder zwaarden wederom met baton en oorkonde.De medaille heb ik al een hele tijd en is toch eens aan vervanging toe.Maar ach spullen uit het prille begin van verzamelen hou ik er dan toch maar erbij
Is een wat oudere foto en wat aan de donkere kant
En dan meteen ook maar de de versie met zwaarden.Ook weer met oorkonde,baton en een zeldzaam miniatuurtje 

- Jabnus
- Lid
- Memory
- Lid
Heel mooi!
Ik heb de mini inderdaad zelden gezien, lijkt me fantastisch om hem zo compleet te bezitten.
Alex
Ik heb de mini inderdaad zelden gezien, lijkt me fantastisch om hem zo compleet te bezitten.
Alex
Men moet niet aan de Almachtige trotseren. Op deze manier heeft een hogere macht die orde die ik helaas niet kon handhaven hersteld.
- platoz
- Lid
Schitterend miniatuurtje Wim!
GROOTSTE MILITARIA BEURS VAN NEDERLAND: http://www.militariabeurshouten.com
"I have deep respect for the German soldiers. The Whermacht has a unique military tradition and they have proven their skills in warfare"
G. Patton, American general
"I have deep respect for the German soldiers. The Whermacht has a unique military tradition and they have proven their skills in warfare"
G. Patton, American general
Bedankt voor de reacties heren het was ook zeker geen makkelijke om te vinden.
Vandaag dan maar door met de kvk 1ste klasse met zwaarden compleet met doosje foto met een in dracht.Kruis is op de naald gemerkt met 4 S&L
Vandaag dan maar door met de kvk 1ste klasse met zwaarden compleet met doosje foto met een in dracht.Kruis is op de naald gemerkt met 4 S&L
- arie
- Lid
- Contacteer:
Wim, Mooie setjes!
Nederlandse Civiele en Militaire Collaboratie WO 2
https://www.bezetting40-45.nl/
https://www.bezetting40-45.nl/
- rammsander
- Lid
- Gegeven: 12 keer
- Ontvangen: 9 keer
Zeer mooi setjes! Geniet graag van jouw topic, kan het niet kloppen dat ik jouw niet eerder ken van het worldwar2collectors forum? Bekenende naam wvd?!
Er komen echt de laatste tijd weer mooie topics bij!
Succes, met alles en ng wat, Sander
Er komen echt de laatste tijd weer mooie topics bij!
Succes, met alles en ng wat, Sander
Eripiendo victoriae prosum. "Al helpende dien ik de overwinning"
http://oorlogsleven.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://oorlogsleven.jimdo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
@Arie: Bedankt er zullen er nog wel wat volgen.
@Rammsander: Ja dat klopt ik was een van de mod's daar.Ja er komen heel wat mooie stukken voorbij de laatste tijd en dat doet het forum best goed als ik de activiteit zie.
@Rammsander: Ja dat klopt ik was een van de mod's daar.Ja er komen heel wat mooie stukken voorbij de laatste tijd en dat doet het forum best goed als ik de activiteit zie.
Aangezien dat het miniatuurtje de vorige keer zulke positieve reacties bracht zal ik er weer eens eentje plaatsen.
Deze keer de 1 oct medaille wederom compleet met oorkonde,doosje,baton en miniatuur.Zoals te zien is de medaille met spange en zal er eigenlijk een zonder moeten op deze display.Maar helaas zoek ik nog steeds een miniatuur met spange en een oorkonde waar de spange bij staat
Deze keer de 1 oct medaille wederom compleet met oorkonde,doosje,baton en miniatuur.Zoals te zien is de medaille met spange en zal er eigenlijk een zonder moeten op deze display.Maar helaas zoek ik nog steeds een miniatuur met spange en een oorkonde waar de spange bij staat
- panzer lehr
- Lid
Die heb ik wel in combinatie met de 13 marz en de 4+12 jaar trouwe dienst in de wehrmacht.
Helaas is een adelaar eraf dus heb het nooit op foto gezet.
Helaas is een adelaar eraf dus heb het nooit op foto gezet.
- yente
- Lid
Je hebt daar al mooie spulletjes!
Mvg Yente
Mvg Yente
Gezocht: WO1/WO2 militaria van Duffel en Sint Katelijne Waver