Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
@wvd, ik zal eens kijken voor je. heb zelf net een groep uit 1870/71 binnengehaald. 'k had van dezelfde persoon ook al zijn Wo I papieren, dus dit maakte de set mooi compleet
Dat infanterie sturm abzeichen groepje is erg mooi om naar te kijken!
Alex
Men moet niet aan de Almachtige trotseren. Op deze manier heeft een hogere macht die orde die ik helaas niet kon handhaven hersteld.
Comrade schreef:Super mooi hoor, zo te zien al aardig wat geld ingestoken
Welke organisatie is de DLRG? Interessant dat deze jongen net zo oud als ik.
Rare tijd was het toen.
Mvg,
Comrade
Even voor de duidelijkheid, die jongen had, voor zover ik het begrijp, niets met het leger te maken.
Het document is overigens uit februari 1939, toen was er van de tweede wereldoorlog nog geen sprake.
Ik had hier geen weet van, en inderdaad ik dacht dat hij gewond was geraakt in de oorlog.
Bedankt voor de correctie.
DRL medaille is vaak voorkomend, maar toch wel mooi hoor.
Dan ook maar een een westwall setje tonen. Wederom met een erg lastig te vinden miniatuur en ook een voorlopige bezits-oorkonde die je niet veel ziet. Helaas zijn de bezits-oorkonde en de gewone oorkonde niet van dezelfde persoon maar even bij elkaar gelegd voor de foto.
Mooie collectie en nette foto's! Zo te zien zijn al je Sportabzeichen vrijwel in mint conditie, dat lijkt me niet altijd even makkelijk om te vinden... Die onderscheiding spreekt me toch altijd wel erg aan, hij is lekker groot en zwaar en heeft een royaal design met al die krullen en de mooie krans. Stevige platte pin ook op de achterkant, gewoon een oerdegelijk ding!
@Kugel: Bedankt voor de reactie de drl serie was idd niet makkelijk te vinden in deze conditie. Dat ze erg degelijk zijn is een feit lekker zwaar en robuust
Bedankt voor de tip panzer lehr ik zie dat die hem met de grote versie verkoopt. Ik zoek eigenlijk de mini met naald aan de achterkant en niet de stickpin.