leuk item
-
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
Re: leuk item
Kan ik mij voorstellen, je ziet ze niet zo veel meer, ik bedoel dan goede waar niet mee gerommeld is.richard757 schreef:ben erg blij mee anders was hij bij het oud ijzer terecht gekomen ..
Nemo Me Impune Lacessit
-
- Lid
- Contacteer:
niet dat ik hem weg wil doen maar ben eingelijk wel nieuwschierig wat zo,n helm waard is
In deze staat 100/125 euro, ik zou hem zeker ook niet weg doen.richard757 schreef:niet dat ik hem weg wil doen maar ben eingelijk wel nieuwschierig wat zo,n helm waard is
Nemo Me Impune Lacessit
- magicdutchmen
- Lid
- Contacteer:
-
- Lid
- Contacteer:
de opa van de vriendin van mijn collega had hem op zolder liggen de beste man is paar maand gelden overleden maar nu weet ik intussen dat
de overgroot vader in het leger had gediend maar het fijne weet ik nog niet van het ligt allemaal nog wat gevoelig . Vindtplaats is dus Rolde
maar voor zover ik weet is Rolde niet bevrijd door de Engelsen maar door de Canadezen
de overgroot vader in het leger had gediend maar het fijne weet ik nog niet van het ligt allemaal nog wat gevoelig . Vindtplaats is dus Rolde
maar voor zover ik weet is Rolde niet bevrijd door de Engelsen maar door de Canadezen
De canadezen gebruikten dit soort helmen ook.richard757 schreef:de opa van de vriendin van mijn collega had hem op zolder liggen de beste man is paar maand gelden overleden maar nu weet ik intussen dat
Nemo Me Impune Lacessit
-
- Lid
Mooie helm en Rolde dat is dicht bij mij.
Rolde is bevrijd door de Canadezen op 12 April 1945.
grt Rinke
Rolde is bevrijd door de Canadezen op 12 April 1945.
grt Rinke
Voorheen bekend als Rinke Feenstra op dit forum.
Zonder meer nette pot waar niet mee is gerommeld.
In tegenstelling tot wat Ammo zegt wel verkopen.
Ik zoek nog een mooie.
Mooi in de collectie laten.
Zo kom je ze niet vaak meer tegen.
In tegenstelling tot wat Ammo zegt wel verkopen.
Ik zoek nog een mooie.

Mooi in de collectie laten.
Zo kom je ze niet vaak meer tegen.
Laatst gewijzigd door Haplo op 12 aug 2012, 16:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Mvg/Best regards, Sipke
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer: