Euforie.

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
junior
Lid
Berichten: 1407
Lid geworden op: 28 jun 2004, 19:03
Locatie: Heaven on Earth
Contacteer:

Euforie.

Bericht door junior »

Ik wil gewoon even zeggen dat ik het tof vind dat er een "Collecties" afdeling is gekomen! Knap werk moderators! Dit had ik even te zeggen!
Groeten,
Jr.
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Graag gedaan :)
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

He :)
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

ik denk dat zeker de meesten van de forumgebruikers zich hierbij aansluiten :D :cheer:
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
junior
Lid
Berichten: 1407
Lid geworden op: 28 jun 2004, 19:03
Locatie: Heaven on Earth
Contacteer:

Bericht door junior »

Ikdenk dat wij na meer dan zestig bezichtigen de enigste zijn...
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Ik denk dat 't niet wetenschappelijk verantwoord is te beweren dat ieder die leest, maar niet post, automatisch een oppositionele mening heeft ten opzichte van de topicstarter :)
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

Ale, ik ben ook blij hoor :)
Gebruikersavatar
Wilco Vermeer
Lid
Berichten: 938
Lid geworden op: 26 jan 2004, 14:50
Locatie: Bemmel
Contacteer:

Bericht door Wilco Vermeer »

Helaas, ik ben er niet blij mee. Ik zie geen verschil met verzamelen en zie nog steeds totaal niet waarom de hierin genomde posts niet gewoon bij verzamelen konden.
:evil:

Bleh weer een forumonderdeel dat ik moet doorwerken :cry:
Zeg nu niet dat ik er zelf voor kies en het dus geen moeten is. Als Wo2 verzamelaar en freak moet je dit gewoon allemaal doorwerken :shock:
Mijn verzameling op: http://www.ww2historycollection.com/
(Avatar: Henk Sneevliet, vergeten verzetstrijder)
Gebruikersavatar
Giel
Lid
Berichten: 1460
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:05
Locatie: Gent

Bericht door Giel »

Eerlijk gezegt weet ik ook niet wat precies bij collecties past, kan iemand me dat eens verduidelijken
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

Giel schreef:Eerlijk gezegt weet ik ook niet wat precies bij collecties past, kan iemand me dat eens verduidelijken
Lees dan eens de sticky ...
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Sneevliet schreef:Helaas, ik ben er niet blij mee. Ik zie geen verschil met verzamelen en zie nog steeds totaal niet waarom de hierin genomde posts niet gewoon bij verzamelen konden.
:evil:

Bleh weer een forumonderdeel dat ik moet doorwerken :cry:
Zeg nu niet dat ik er zelf voor kies en het dus geen moeten is. Als Wo2 verzamelaar en freak moet je dit gewoon allemaal doorwerken :shock:
het aantal topics dat je leest word er nauwelijks groter op hoor. Misschien 3 extra. Dat is niet echt een wereld van verschil

Niet zo aanstellen :D :)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

Dodo schreef:het aantal topics dat je leest word er nauwelijks groter op hoor. Misschien 3 extra. Dat is niet echt een wereld van verschil
Het gaat niet om het aantal topics, maar over het aantal forumonderdelen. Er is meer "werk" omdat de forums meer gesplitst worden.
junior
Lid
Berichten: 1407
Lid geworden op: 28 jun 2004, 19:03
Locatie: Heaven on Earth
Contacteer:

Bericht door junior »

Maar het werk wordt hierdoor wel meer overzichtelijker.
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Tim schreef:
Dodo schreef:het aantal topics dat je leest word er nauwelijks groter op hoor. Misschien 3 extra. Dat is niet echt een wereld van verschil
Het gaat niet om het aantal topics, maar over het aantal forumonderdelen. Er is meer "werk" omdat de forums meer gesplitst worden.
voor dhr. sneevliet? als het meer werk zou zijn, dan komt het eerder door het feit dat er enkele topics bij zijn gekomen. Niet door het extra klikken :roll:
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Tim
Lid
Berichten: 1966
Lid geworden op: 02 nov 2002, 13:47
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Tim »

Dodo schreef:
Tim schreef:
Dodo schreef:het aantal topics dat je leest word er nauwelijks groter op hoor. Misschien 3 extra. Dat is niet echt een wereld van verschil
Het gaat niet om het aantal topics, maar over het aantal forumonderdelen. Er is meer "werk" omdat de forums meer gesplitst worden.
voor dhr. sneevliet? als het meer werk zou zijn, dan komt het eerder door het feit dat er enkele topics bij zijn gekomen. Niet door het extra klikken :roll:
Ik denk dat dat wel de mening is van Sneevliet ja. De mijne eigenlijk ook, maar ik til er niet zo zwaar aan. Je kan er toch niets op tegen hebben dat er meer topics komen ? Dat is zelfs een goede zaak.
Plaats reactie