Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Bij toeval kwam ik net weer eens op de site van Windmill Militaria, een site die ik wel kende maar al weer jaren vergeten was. Ik heb de naam ook nooit op het forum horen allen eigenlijk, volgens mij is dit een wat onbekendere dealer... Heeft iemand ervaring met deze handelaar?
Bij toeval kwam ik net weer eens op de site van Windmill Militaria, een site die ik wel kende maar al weer jaren vergeten was. Ik heb de naam ook nooit op het forum horen allen eigenlijk, volgens mij is dit een wat onbekendere dealer... Heeft iemand ervaring met deze handelaar?
Groet, Kugel!
Ik heb goede ervaringen met Edwin van windmill militaria, ik heb al vaker prima zaken met hem gedaan.
Al jaren vergeten was, de site bestaat nog niet zo lang, nog geen jaar dacht ik.
Groet, Kugel!
Ik heb goede ervaringen met Edwin van windmill militaria, ik heb al vaker prima zaken met hem gedaan.
Al jaren vergeten was, de site bestaat nog niet zo lang, nog geen jaar dacht ik.
Oh vreemd, ik meen hem al eens vaker gezien te hebben in het verleden. Toch is hij nog niet zo bekend lijkt het?
Hoe dan ook, mooi om te weten dat er alvast leden zijn die leuk zaken hebben gedaan. Ik ken wel een Edwin van het WAF waar ik ooit zaken mee gedaan heb, zal wel dezelfde zijn? Was ik destijds ook tevreden over.
Bij mij wel. Maar denk dat dit ook licht aan de privé-omstandigheden. Dat zie ik bij mezelf ook. De ene keer kan ik iets binnen een dag verzenden en soms duurt het wat langer.
Als ik iets bij een Nederlandse webwinkel koop, verwacht ik eigenlijk levering aan mijn deur binnen 24 uur, of anders flinke korting op de verzendkosten. Nederland heeft zwaar de sloomste levering van webwinkels van Europa... Al ligt dat ook aan de stomme wet die zegt dat een webwinkel maximaal 30 dagen over verzending mag doen...
779 schreef:Als ik iets bij een Nederlandse webwinkel koop, verwacht ik eigenlijk levering aan mijn deur binnen 24 uur, of anders flinke korting op de verzendkosten. Nederland heeft zwaar de sloomste levering van webwinkels van Europa... Al ligt dat ook aan de stomme wet die zegt dat een webwinkel maximaal 30 dagen over verzending mag doen...
Daarom de vraag. Heb ook vaak dat het bij particulieren sneller gaat dan bij webshops, ook al benadruk je de spoed of staat er groot aangekondigd dat de bestelling binnen 2 dagen worden verzonden. Vaak heb je het pas een week later in huis...