Windmill Militaria

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Windmill Militaria

Bericht door Kugelblitz »

Heren,

Bij toeval kwam ik net weer eens op de site van Windmill Militaria, een site die ik wel kende maar al weer jaren vergeten was. Ik heb de naam ook nooit op het forum horen allen eigenlijk, volgens mij is dit een wat onbekendere dealer... Heeft iemand ervaring met deze handelaar?

Groet, Kugel! :mrgreen:
Laten we het vooral gezellig houden! :)
ammo
Lid
Berichten: 3509
Lid geworden op: 07 aug 2007, 15:04
Gegeven: 3 keer
Ontvangen: 46 keer

Re: Windmill Militaria

Bericht door ammo »

Kugelblitz schreef:Heren,

Bij toeval kwam ik net weer eens op de site van Windmill Militaria, een site die ik wel kende maar al weer jaren vergeten was. Ik heb de naam ook nooit op het forum horen allen eigenlijk, volgens mij is dit een wat onbekendere dealer... Heeft iemand ervaring met deze handelaar?

Groet, Kugel! :mrgreen:
Ik heb goede ervaringen met Edwin van windmill militaria, ik heb al vaker prima zaken met hem gedaan.
Al jaren vergeten was, de site bestaat nog niet zo lang, nog geen jaar dacht ik.
Nemo Me Impune Lacessit
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Windmill Militaria

Bericht door Kugelblitz »

ammo schreef:
Kugelblitz schreef:Heren,

Bij toeval kwam ik net weer eens op de site van Windmill Militaria, een site die ik wel kende maar al weer jaren vergeten was. Ik heb de naam ook nooit op het forum horen allen eigenlijk, volgens mij is dit een wat onbekendere dealer... Heeft iemand ervaring met deze handelaar?

Groet, Kugel! :mrgreen:
Ik heb goede ervaringen met Edwin van windmill militaria, ik heb al vaker prima zaken met hem gedaan.
Al jaren vergeten was, de site bestaat nog niet zo lang, nog geen jaar dacht ik.
Oh vreemd, ik meen hem al eens vaker gezien te hebben in het verleden. Toch is hij nog niet zo bekend lijkt het?

Hoe dan ook, mooi om te weten dat er alvast leden zijn die leuk zaken hebben gedaan. Ik ken wel een Edwin van het WAF waar ik ooit zaken mee gedaan heb, zal wel dezelfde zijn? Was ik destijds ook tevreden over.

Groet, Kugel! :mrgreen:
Laten we het vooral gezellig houden! :)
martinus
Lid
Berichten: 411
Lid geworden op: 06 mar 2009, 17:48
Ontvangen: 9 keer

Re: Windmill Militaria

Bericht door martinus »

Is dezelfde inderdaad. Heb er goede zaken meegedaan.
Gebruikersavatar
Tommes
Lid
Berichten: 152
Lid geworden op: 24 sep 2008, 21:57

Re: Windmill Militaria

Bericht door Tommes »

Hij staat ook in Duiven op de beurs.
Gezocht alles M.B.T Deventer/Schalkhaar 40-45
V1Oliver
Lid
Berichten: 122
Lid geworden op: 24 feb 2008, 13:57
Locatie: Beveren-Waas

Re: Windmill Militaria

Bericht door V1Oliver »

Ik heb er al eens van gekocht, alles in orde. En het is inderdaad Edwin van WAF
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Windmill Militaria

Bericht door Kugelblitz »

Mooi, moeite waard om in de gaten te houden dus! Dank allen! :)
Is de verzending ook een beetje snel?

Groet, Kugel! :mrgreen:
Laten we het vooral gezellig houden! :)
martinus
Lid
Berichten: 411
Lid geworden op: 06 mar 2009, 17:48
Ontvangen: 9 keer

Re: Windmill Militaria

Bericht door martinus »

Bij mij wel. Maar denk dat dit ook licht aan de privé-omstandigheden. Dat zie ik bij mezelf ook. De ene keer kan ik iets binnen een dag verzenden en soms duurt het wat langer.
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Re: Windmill Militaria

Bericht door 779 »

Als ik iets bij een Nederlandse webwinkel koop, verwacht ik eigenlijk levering aan mijn deur binnen 24 uur, of anders flinke korting op de verzendkosten. Nederland heeft zwaar de sloomste levering van webwinkels van Europa... Al ligt dat ook aan de stomme wet die zegt dat een webwinkel maximaal 30 dagen over verzending mag doen... :bonk:
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Windmill Militaria

Bericht door Kugelblitz »

779 schreef:Als ik iets bij een Nederlandse webwinkel koop, verwacht ik eigenlijk levering aan mijn deur binnen 24 uur, of anders flinke korting op de verzendkosten. Nederland heeft zwaar de sloomste levering van webwinkels van Europa... Al ligt dat ook aan de stomme wet die zegt dat een webwinkel maximaal 30 dagen over verzending mag doen... :bonk:
Daarom de vraag. Heb ook vaak dat het bij particulieren sneller gaat dan bij webshops, ook al benadruk je de spoed of staat er groot aangekondigd dat de bestelling binnen 2 dagen worden verzonden. Vaak heb je het pas een week later in huis...

Groet, Kugel! :mrgreen:
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Plaats reactie