Oké nu ik weer ben bijgekomen, zal ik ook mijn collectie laten zien:\
Wanneer ik een riem op formaat hem zal ik hier ook mijn uitrusting aan gaan hangen maar voor nu: Duitse zeltbahn, affe en gasmasker.

Vroege Wehrmacht helm (kwam van een toneel zolder)

2 nederlandse helmen (eentje zonder binnenwerk) Engelse 1943 helm,luftschutz helm en munitiekist. (was in zandkleurs is in de oorlog naar dunkelgelb overgeverfd)

Affe en gasmaskerbus.

Duitse en Engelse uitrusting.

Doosje voor ontstekers.

Koppelslot,kvk's ost medaille en bar luftshutz medaille (bar) ,embleem Luftnachrichtenpersonal mit Funkprüfung B (signaal personeel) en grote bar.

Duits burger gasmasker,scheerzeepbakje,scheermesjes, blikje voor brilletje en PPSH sleutel.

K98 schoonmaak set,esbit brandertje met blokjes, doosje voor kogels (pistool) en boterdoos.

Het neusje van de zalm: Stormdolk mod 1917 nummergelijk,Kepi (embleem is in reparatie) mobiliasatie medaille wo1, officieren riem,zware mitrailleur shutter embleem,hembrug hulzen met klip,bevrijdings bordje,strepen,"nederland straatnaam ën verder wat repro emblemen.

Pio schop bar riem, verbandpakjes clip,oliebusje en lucifers.

Bedrijfs verbanddoos,PSSH schoonmaak setje knijpkat,bars (korea en voor us marine) medaille voor brandweer commandant neergestorte v-2,
bonnenboekje, bonkaarten werk bevel, opgegraven deksel van eetketeltje met knopen

US emblemen, voetpoeder, koppel op naam, veldtelefoon en Engelse veldfles.
Uploaded with
ImageShack.us
Burger gasmaskers met dozen en tas.

Ike jasje zonder emblemen.
Toch een aardige collectie zó voor 3,5 jaar verzamelen van wo2 items.