(beginners)collectie van Dutchy:)
- laurens jan
- Lid
- Gegeven: 17 keer
- Ontvangen: 6 keer
-
- Lid
Re: (beginners)collectie van Dutchy:)
Hallo mensjes!
Zeer blij en weer een stukje minder blij met de Sinterklaascadeaus van vanavond. Blij om de reden die op het merendeel van de foto’s staat, namelijk mijn niet-gestempelde VWA Silber in Buntmetall! Aangezien hij goed gedragen is komt op alles wat reliëf gezien boven het oppervlak ligt een mooie gouden kleur, het Buntmetall. Hierdoor zijn de krans, handvaten van de zwaarden en het swastika prachtig goudgekleurd en de rest is mooi zilver. Wat ik ervoor betaald heb zeg ik niet, tenzij jullie er echt interesse in hebben
Naar mijn idee wel een fair price, maargoed. Eerst laat ik jullie, de experts, het oordeel vellen. Kritiek is evengoed welkom, want daar leer ik weer van
Dit was het goede nieuws, nu het minder goede nieuws. Ik heb ook een blacklighttester gekregen om me voor foute aankopen te behoeden, en dit drukte mij gelijk met m’n neus op de feiten. Zoals op de foto te zien is licht het lintje van mijn Westwallmedaille nogal een beetje boel op. Zegt genoeg lijkt mij... van links naar rechts zien jullie de lintjes van: EK2, Westwall, Ostmedaille. Maargoed, laat jullie oordeel maar horen:) Trouwens, misschien is het al opgevallen dat mijn fotokunsten niet de beste zijn... XD
Link naar het album (forum werkt niet mee...): http://www.mijnalbum.nl/Album=VNZB47YP
Groetjes,
Dutchy:)
Zeer blij en weer een stukje minder blij met de Sinterklaascadeaus van vanavond. Blij om de reden die op het merendeel van de foto’s staat, namelijk mijn niet-gestempelde VWA Silber in Buntmetall! Aangezien hij goed gedragen is komt op alles wat reliëf gezien boven het oppervlak ligt een mooie gouden kleur, het Buntmetall. Hierdoor zijn de krans, handvaten van de zwaarden en het swastika prachtig goudgekleurd en de rest is mooi zilver. Wat ik ervoor betaald heb zeg ik niet, tenzij jullie er echt interesse in hebben

Link naar het album (forum werkt niet mee...): http://www.mijnalbum.nl/Album=VNZB47YP
Groetjes,
Dutchy:)
Dulce et decorum est pro patria mori - Horatius Carmina III 2;13
-
- Lid
- Gegeven: 32 keer
- Ontvangen: 34 keer
-
- Lid
Idd, da’s een nogal groot minpunt, dat lintje... Ach ja, komt ooit nog wel een keer. In ieder geval een mooie medaille bij de collectie:)
- opheusden1944
- Lid
- Gegeven: 1 keer
- Ontvangen: 1 keer
- Contacteer:
Mooie aanwinst
En dat lintje achja,ierdeen heeft in het begin fouten gemaakt en bij de meeste gebeurd dat af en toe nog eens.
En van fouten leer je dus...
Overigens is een orgineel lintje zo weer te krijgen.

En dat lintje achja,ierdeen heeft in het begin fouten gemaakt en bij de meeste gebeurd dat af en toe nog eens.
En van fouten leer je dus...
Overigens is een orgineel lintje zo weer te krijgen.
Kijk ook eens op: http://www.opheusden1944.nl
-
- Lid
Ach ja, beter een foutje van twee euro dan later een fout an 800 euro met een helm o.i.d. Het is geen drama in ieder geval en ik heb er weer een interessante medaille bij. Eens niet beginnen met zwart maar gewoon met zilver 

-
- Lid
-
- Lid
Dankjewel Rajbrns voor je compliment. Ik doe m’n best 

- laurens jan
- Lid
- Gegeven: 17 keer
- Ontvangen: 6 keer
Mooie collecite!
Nette VWA ook, jammer van dat westwall lintje, maar dat it ook niet het aller ergste!
Nette VWA ook, jammer van dat westwall lintje, maar dat it ook niet het aller ergste!
- Kugelblitz
- Moderator
- Gegeven: 6 keer
- Ontvangen: 10 keer
-
- Lid
-
- Lid
Inderdaad Kugel. Heel erg bedankt voor de tip, anders had ik hem nooit gehad
Leuk dat iedereen zo positief is over de collectie. Bijzonder is het niet, duur ook niet, maar ik verzamel naar mijn budget en dat laat voorlopig niet veel meer toe dan dit. Maar ach, kwaliteit boven kwantiteit zegt men en daar probeer ik ook zeker naar te handelen. Bovendien zijn medailles gewoon mooie dingen en nemen niet al te veel ruimte in. Dat laatste is iets waar vooral moeders heel blij mee is 

-
- Lid
- Gegeven: 32 keer
- Ontvangen: 34 keer
-
- Lid
Goeie tip XD. Nadeel, ik slaap op zolder met een schuin dak en zelfs nu stoot ik zo nu en dan mijn hoofd als ik opsta XD. Hoe dan ook, zojuist de brandtest gedaan met een stukje rafel van het lint en het eindigde met een klein, zwart bolletje. Kortom, helaas fake... Maar ach, ik heb tenminste de originele medaille en originele uitreikzakje, dus ik ben blij 

- Kugelblitz
- Moderator
- Gegeven: 6 keer
- Ontvangen: 10 keer
Klop je even bij Jim aan of anders kan ik er wel een meenemen als ik nog eens langs Mario ga, wie weet rond de Kerst.Dutchy1997 schreef:Goeie tip XD. Nadeel, ik slaap op zolder met een schuin dak en zelfs nu stoot ik zo nu en dan mijn hoofd als ik opsta XD. Hoe dan ook, zojuist de brandtest gedaan met een stukje rafel van het lint en het eindigde met een klein, zwart bolletje. Kortom, helaas fake... Maar ach, ik heb tenminste de originele medaille en originele uitreikzakje, dus ik ben blij
Groet, Kugel!

Laten we het vooral gezellig houden!