johan willaert schreef:502PIR in Rolle, bij Bastogne, 1944...
Zie ook pagina 119 van Mark Bando's tweede boek...
ALLES origineel...
die schoenen verkopen ze ook in het museum in Bastogne .
johan willaert schreef:502PIR in Rolle, bij Bastogne, 1944...
Zie ook pagina 119 van Mark Bando's tweede boek...
ALLES origineel...
ook een mooie Britse snow suit trouwensjappie schreef:
Bedankt Nick... Die van jou ziet er ook goed uit...Nick-H schreef:ook een mooie Britse snow suit trouwensjappie schreef:
jappie schreef:Helaas is de vorige topic gesloten... Daarom maar weer even een nieuwe
Wilde toevallig net hetzelfde vragen! Was dat gewoonte? Kan me wel voorstellen dat het gebeurde - als iets in je uitrusting ontbrak moest je het maar op een andere manier oplossen!Danielcollector schreef:Hele mooie poppen! Maar ligt het aan mij of heb je van een tafelkleedje een showcamo jasovertrek gemaakt?
SC 197832. Three members of an American patrol cross a snow covered Luxembourg field on a scouting mission. White bedsheets camouflage them in the snow. Left to right: Sgt. James Storey, Newman, Ga.; Pvt. Frank A. Fox, Wilmington, Del., and Cpl. Dennis Lavanoha, Harrisville, N.Y. (30 Dec 1944). Lellig, Luxembourg
ECOLLECTING BEDSHEETS DURING BATTLE OF THE BULG
BED SHEETS DONATED BY VILLAGERS camouflage 6th Armored Division vehicles.
Sommige medics droegen een .45, maar dat was idd niet in overeenkomst met de geneva convention.779 schreef:Waarom heb je je medic een Colt .45 ammo pouch gegeven? Het geheel vind ik erg leuk om te zien, leuke displays. Wel jammer dat alle helmen en volgens mij ook alle patches op de jackets repro zijn. Het is zeker representatief om ze allemaal een kale fixed bale te geven. Slechts een klein deel van de paratroopers, medics en infanteristen droegen een unit gemarkeerde helm of jas. (En zie ik nou ook KL boots, of is dat bedrog?)