Aan de binnenkant zit wat roest, maar in het algemeen is het een mooie helm

Hij is trouwens gestempeld Berlin 1941

Uploaded with ImageShack.us

Zou kunnen, volgens mij is het een soort van winter camo.Danielcollector schreef:Leuk dat de binnenring en een deel van t kinrimpje er nog in zit. Wellicht is hij overgespoten?
Ik heb er 90 euro inclusief (aangetekend) verzendkosten voor betaald.Danielcollector schreef:Denk het ook Joep. Zou leuk zijn als het originele camo is! Wat heb je d'r voor betaald?
In het eerste model staat er.patrickh schreef:Met zo'n Arbeitsbucher ben ik ook begonnen, soms staan er zeer interessante stempels in, welke staan er bij jou in (blz.6 / 7)?
Ja het klopt, ik heb het in mijn kamer tentoongsteld.Mallory schreef:Een tip: het lijkt erop dat je je verzameling in je slaapkamer hebt tentoongesteld. Wees je je ervan bewust dat UV-straling je materiaal sterk kan laten degraderen (inkt vervaagt enz.). In de praktijk komt dit neer op je spullen (met name papierwerk en foto's) níet aan daglicht blootstellen, of altijd de gordijnen dichthouden. Er zijn ook opties met UV-werende folie enz., maar die zijn (veel) duurder. Hier is een topic over als je meer wilt weten, moet je even zoeken.