Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik verzamel al enkele jaartjes en de hoofdmoot is US (voorkeur D-Day), verder heb ik nog een klein beetje Duits en wat spulletjes uit de familie die bewaard zijn gebleven. Ik zal zu nu en dan eens wat posten.
Normandy schreef:Ik verzamel al enkele jaartjes en de hoofdmoot is US (voorkeur D-Day), verder heb ik nog een klein beetje Duits en wat spulletjes uit de familie die bewaard zijn gebleven. Ik zal zu nu en dan eens wat posten.
Lijkt me leuk!
Qua US is mijn voorkeur ook D-day en dan met name Airborne.
"Luctor et Emergo"
Altijd op zoek naar alles van het Nederlandse vooroorlogse leger!
sobel schreef:Vooral paratroopers? slaat natuurlijk helemaal nergens op, Swivelbail bestond nog niet ten tijde van D-Day, dit geld dus voor alle troepen.
Ik bedoelde de fixbail he niet de swivelbail.
"Luctor et Emergo"
Altijd op zoek naar alles van het Nederlandse vooroorlogse leger!
sobel schreef:Vooral paratroopers? slaat natuurlijk helemaal nergens op, Swivelbail bestond nog niet ten tijde van D-Day, dit geld dus voor alle troepen.
Ik bedoelde de fixbail he niet de swivelbail.
Sobel heeft je wel begrepen denk ik. Fixbail geld voor alle troepen ten tijde van D-day zoals hij zegt, niet enkel voor para's.
Steeds op zoek naar items gerelateerd aan Vilvoorde tijdens beide wereldoorlogen. Tevens gezocht: een losse schede voor de Belgische Mod. 16 bajonet.