Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
@ETO Joe: Oh ja, 2nd ID! Dom van me. Niet goed uit mijn doppen gekeken, excuus.
Verder nog mooie spullen Normandy. Dat Liberty-route paaltje is ook een leuk hebbedingetje.
Steeds op zoek naar items gerelateerd aan Vilvoorde tijdens beide wereldoorlogen. Tevens gezocht: een losse schede voor de Belgische Mod. 16 bajonet.
Vandaag binnen gekregen, radiootje dat de Duitse vorderingen tijdens wo2 heeft overleeft, deze lag verstopt in een jute aardappelzak op een zoldertje, het is wel een gebruiksvoorwerp maar vind het leuk om deze toch te tonen..
Dit is gewoon een Nederlands radiootje geen bijzonderheid op zich maar het gaat mij om de achtergrond van het toestelletje daarom zit deze nu ook in mijn collectie, ik heb wat Nederlands materiaal maar dat komt allemaal uit de familie en daarom is het voor mij ook speciaal..
Het kleine beetje Duits dat ik heb, de helm was een of andere verrotte pot (gekocht voor 5 euro) die ik opnieuw gespoten heb en voorzien van nieuwe Decals of alles 100% echt is weet ik niet voor zover ik het helder heb wel maar ik ben niet zo`n Duits kenner ..