wat is je grootste wens om toe te voegen aan je verzameling?
- Guido
- Lid
Mag ik vragen waarom al dat SS en andere opvallend dure en zeldzame dingen! is dit voor het geld of juist omdat het zeldzaam is? of heb je een band met deze dingen of groot interesse is SS fallschirmjäger om maar even in te gaan op de laatste reactie? ik zou zelf liever dingen hebben die voor mij veel meer waarde hebben persoonlijk en emotioneel.
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 2 keer
- Contacteer:
- Dodo
- Lid
Johan, moet jij niet heel voorzichtig zijn met het geven van je adres? Want als ik jouw verzameling zo zie. Er staan veel waardevolle stukken tussen, er hoeft maar 1 grapjurk op het idee te komen om de hele handel te stelen..
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
-
- Lid
- Gegeven: 4 keer
- Ontvangen: 2 keer
- Contacteer:
- Dodo
- Lid
Groot alarm erop zkrjohan willaert schreef:Dat geldt trouwens voor het hele huis, inboedel, meubels, elektro, enz.....Dodo schreef:Er staan veel waardevolle stukken tussen, er hoeft maar 1 grapjurk op het idee te komen om de hele handel te stelen..
En het is beveiligd....![]()
Johan

"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
- harleybuscha
- Lid
- Peter M
- Lid
Een volledige divisie?? Je had eerst het SS Fallschirmjägerbatalion 500, wat later is vervangen door het SS FJ bj 600. Sommige van de SS Fallschirmjäger waren uitgerust met een Knochensack in het Erbsenmuster 44.sander vw schreef:er was 1 divisie SS FJ's, ze droegen gewoone luftwaffe kleren en daaronder een SS feldbluse, niets speciaal egenlijk
- Dodo
- Lid
- Peter M
- Lid
Het is wel te begrijpenDodo schreef:Pardon? Dit is echt niet te begrijpen..wat zijn dat?Knochensack in het Erbsenmuster 44

Knochensack: speciaal jasje voor fallschirmjäger (duitse parachutisten)
Erbsenmuster: Duits camouflagepatroon voor de waffen-SS, bestaand uit allemaal kleine ronde vlekken in bruinrood, groen, zwart,.... .