wat is je grootste wens om toe te voegen aan je verzameling?

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Doorgaans zijn het geen onmogelijke dromen die jullie hier kenbaar maken, met een beetje geduld zal het bij de meesten van jullie dan ook wel bewaarheid worden :) .

Succes,
Collector of uniforms of the enemy
malarkey
Lid
Berichten: 627
Lid geworden op: 11 jul 2005, 20:00
Locatie: ERgens

Bericht door malarkey »

kar 98
Gebruikersavatar
lee enfield
Lid
Berichten: 243
Lid geworden op: 02 jan 2005, 23:51

Bericht door lee enfield »

welbike
Gebruikersavatar
Bert-Jan
Lid
Berichten: 2031
Lid geworden op: 04 nov 2004, 23:51
Locatie: Diepenheim
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 14 keer

Bericht door Bert-Jan »

Eeen mooie hembrug.
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Zelf heb ik gister deel 1, en tevens het belangrijkste deel, van mij drie delige "droom" verwezelijkt :) , betaald en opgehaald.
Deel 2 is ook reeds betaald maar zit nog in het "vat" , deel drie is vandaag besteld maar moet nog betaald worden en zo doende ook nog binnen komen :wink: .
Zodra ik alle drie de delen van mijn "droom" samen heb, en er iemand met een digitale camera langs komt, zal ik een foto plaatsen :wink: .
Tot die tijd blijft het even gissen, ik hoop dan ook dat de intimi die wel al op de hoogte zijn nog even hun mond nog niet voorbij praten :wink: :lol: .
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
Nico Roelofs
Lid
Berichten: 4503
Lid geworden op: 05 sep 2004, 17:57
Locatie: Omg. Arnhem
Contacteer:

Bericht door Nico Roelofs »

Mooyman schreef:Zelf heb ik gister deel 1, en tevens het belangrijkste deel, van mij drie delige "droom" verwezelijkt :) , betaald en opgehaald.
Deel 2 is ook reeds betaald maar zit nog in het "vat" , deel drie is vandaag besteld maar moet nog betaald worden en zo doende ook nog binnen komen :wink: .
Zodra ik alle drie de delen van mijn "droom" samen heb, en er iemand met een digitale camera langs komt, zal ik een foto plaatsen :wink: .
Tot die tijd blijft het even gissen, ik hoop dan ook dat de intimi die wel al op de hoogte zijn nog even hun mond nog niet voorbij praten :wink: :lol: .
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten Meindert! Gelukkig heb je mij al laten weten wat het is! Echt gewldig hoor! 8) Ik zal niet doorvertellen dat jij bent overgestapt op Brits en nu een al een uniform bij elkaar hebt! :wink:
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

YAY! Meindert!!!!! Toch maar gedaan?! Echt goed! Je kan mij binnenkort langs verwachten :D:D
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Nico Roelofs schreef:
Ik zal niet doorvertellen dat jij bent overgestapt op Brits en nu een al een uniform bij elkaar hebt! :wink:
Bestaat zo'n Brits uniform dan uit 1 deel :wink: , grapjurk :wink: :lol: .
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Jurryt schreef:YAY! Meindert!!!!! Toch maar gedaan?! Echt goed! Je kan mij binnenkort langs verwachten :D:D
Heb ik het jou dan ook al vertelt :? :roll: , ik kan mijn mond ook nooit dicht houden he :oops: :lol: .
Nog even een week of twee wachten en dan heb ik alle drie "delen" compleet/bij elkaar, dan ben je van harte welkom als je maar een digitale camera mee brengt :wink: :lol: .
Collector of uniforms of the enemy
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Mooyman schreef:
Jurryt schreef:YAY! Meindert!!!!! Toch maar gedaan?! Echt goed! Je kan mij binnenkort langs verwachten :D:D
Heb ik het jou dan ook al vertelt :? :roll: , ik kan mijn mond ook nooit dicht houden he :oops: :lol: .
Nog even een week of twee wachten en dan heb ik alle drie "delen" compleet/bij elkaar, dan ben je van harte welkom als je maar een digitale camera mee brengt :wink: :lol: .
Haha, komt goed! Heb immers toch vakantie ;)
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Jurryt schreef:
Mooyman schreef:
Jurryt schreef:YAY! Meindert!!!!! Toch maar gedaan?! Echt goed! Je kan mij binnenkort langs verwachten :D:D
Heb ik het jou dan ook al vertelt :? :roll: , ik kan mijn mond ook nooit dicht houden he :oops: :lol: .
Nog even een week of twee wachten en dan heb ik alle drie "delen" compleet/bij elkaar, dan ben je van harte welkom als je maar een digitale camera mee brengt :wink: :lol: .
Haha, komt goed! Heb immers toch vakantie ;)
Je bent, zoals altijd, van harte wolkom Jurryt :wink: , deel twee ligt nog bij een verzamelvriend van me en die komt zaterdag terug van vakantie en deel drie is in bestelling bij Helmut Weitze en zal zo'n twee weken duren voor dat ik dat binnen zal hebben.
Dus over een week of twee/drie zal ik alles binnen hebben en kan je het in eens bekijken en mogelijk een foto maken :wink: .
Collector of uniforms of the enemy
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Je zegt het maar, dan kom ik direct langs!
Gebruikersavatar
Marss911
Lid
Berichten: 92
Lid geworden op: 30 mei 2005, 12:14
Locatie: Kockengen
Contacteer:

Bericht door Marss911 »

hehe ben benieuwd wat voor britse kant je bent opgegaan, kan niet
wachten op de foto's!
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Marss911 schreef:hehe ben benieuwd wat voor britse kant je bent opgegaan, kan niet
wachten op de foto's!

:frownno: :roll: , even goed lezen :wink: .
Collector of uniforms of the enemy
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Jurryt schreef:YAY! Meindert!!!!! Toch maar gedaan?! Echt goed! Je kan mij binnenkort langs verwachten :D:D
Dacht al dat ik het je niet verteld had :wink: , geen Canadese infanterist Jurryt :wink: .
Collector of uniforms of the enemy
Plaats reactie