Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Meindert weer met z'n grappen, je hebt al een VW dus een ander voertuig wat in 3 delen komt zal het wel niet zijn.
Jou kennende zal je heel wat indrukwekkends hebben aangeschaft
Kan je dan ook foto's maken of laten maken van je hele collectie b.v.??
Please!!
Mooyman schreef:Zelf heb ik gister deel 1, en tevens het belangrijkste deel, van mij drie delige "droom" verwezelijkt , betaald en opgehaald.
Deel 2 is ook reeds betaald maar zit nog in het "vat" , deel drie is vandaag besteld maar moet nog betaald worden en zo doende ook nog binnen komen .
Zodra ik alle drie de delen van mijn "droom" samen heb, en er iemand met een digitale camera langs komt, zal ik een foto plaatsen .
Tot die tijd blijft het even gissen, ik hoop dan ook dat de intimi die wel al op de hoogte zijn nog even hun mond nog niet voorbij praten .
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten Meindert! Gelukkig heb je mij al laten weten wat het is! Echt gewldig hoor! Ik zal niet doorvertellen dat jij bent overgestapt op Brits en nu een al een uniform bij elkaar hebt!
Maj.Cain schreef:Meindert weer met z'n grappen, je hebt al een VW dus een ander voertuig wat in 3 delen komt zal het wel niet zijn.
Jou kennende zal je heel wat indrukwekkends hebben aangeschaft
Kan je dan ook foto's maken of laten maken van je hele collectie b.v.??
Please!!
Groet,
Rene
Nee inderdaad geen voertuig dit keer , ik vind het persoonlijk behoorlijk indrukwekkend want anders had ik het uiteraad niet gekocht , maar wat een ander er mogelijk van vind weet ik niet.
Zodra het geheel "compleet" is zal ik proberen of een verzamelvriend enige foto's wil maken met de digitale camera.
Mogelijk dat hij ook van de rest van de collectie foto's maakt, al hebben diverse poppen hier al eens hun debuut op het forum gemaakt .
De M1 Carbine die aan mijn grootvader toebehoorde toen hij in het Verzet zat
Zal ik nooit weggeven of verkopen, tenzij aan mijn eigen kinderen later
Spijtig genoeg is mijn oom die het geweer nu heeft beetje traag :p
"Hier liggen hun lijken als zaden in 't zand, hoop op den oogst o vlaanderland"
30th Infantry Division verzamelaar. Altijd geïnteresseerd in voorwerpen uit Belgisch Limburg tijdens de oorlogsjaren.