Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
antwerpx schreef:Ik stel mij reeds tevreden met een compleet uniform van de Vlaamse Wacht.
Zo eentje van voor 1943, zo met een stijlvolle hollandse helm
Geef mij toch maar liever een uniform van de DM/ZB met alles erop en eraan, een infanterie uniform van een Oberscharführer van de Langemarck en een uniform van de Germaansche SS Vlaanderen...daar ben ik wel effe vet mee
nu ik al 2 complete Britten heb, zoud ik graag nog een Brit willen hebben van de MP lijkt me leuk, of officier, of eens een infanterist uit 1944, das leuk
Harsha schreef:nu ik al 2 complete Britten heb, zoud ik graag nog een Brit willen hebben van de MP lijkt me leuk, of officier, of eens een infanterist uit 1944, das leuk
Nog zeer bescheiden wensen, lijkt me toch te realiseren .
tja, ik weet dat ik het in een jaar/ 2 jaar kan hebben. Als ik nou zoiets moeilijks en duurs zeg, maak ik mijzelf pissig omdat ik dat toch niet afkrijg in een jaar ofzo. Ik wil bijvoorbeeld een Britse para hebben, alleen weet ik daarvan dak die niet echt af kan krijgen, tenzij ik 1000 euro spaar voor jas en helm. En ik heb geen werk dus kan dat ook niet.. zo kankk door gaan. Ik probeer binnenkort mijn inkomen te krijgen als webdesigner en natuurlijk men zakgeld
Harsha schreef:tja, ik weet dat ik het in een jaar/ 2 jaar kan hebben. Als ik nou zoiets moeilijks en duurs zeg, maak ik mijzelf pissig omdat ik dat toch niet afkrijg in een jaar ofzo. Ik wil bijvoorbeeld een Britse para hebben, alleen weet ik daarvan dak die niet echt af kan krijgen, tenzij ik 1000 euro spaar voor jas en helm. En ik heb geen werk dus kan dat ook niet.. zo kankk door gaan. Ik probeer binnenkort mijn inkomen te krijgen als webdesigner en natuurlijk men zakgeld
afijn, deze 3 dingen zoud ik graag willen hebben
Je bent nog jong, dus er is in de toekomst nog van alles mogelijk .
En wat zo'n para betreft, met enig geduld is dat ook zeker mogelijk, het derde model parahelm behoeft nog niet zo duur te zijn, verkocht er een jaar of twee geleden een voor 300 euro die ik eerlijk gezegd niet een twee drie kwijt raakte .
Je kan iets zo duur of goedkoop maken als je zelf wil .
2 jaar geleden is lang geleden in de verzamelwereld. Nu heb je zo'n derde model voor ong. 400/500 euro. Eerst moet i kdat geld maar zien te krijgen! Dus als iemand nog designs wil hebben en der wel voor willen betalen
Ik zou nog een RK met eikenloof, zwaarden en diamantjes hebben. En dan nog een IAB of PAB in cellophaan. Die kosten niet zo veel.
Dat zijn mijn "wensen",
Jr.
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA