wat is je grootste wens om toe te voegen aan je verzameling?
- Miesjel
- Lid
- kokstok
- Lid
Maar adrian wat is er nou leuker voor een verzamelaar om zijn collectie te tonen?Adrian schreef:Ik denk juist het tegenovergestelde.Giel schreef:Weet ik ook wel, maar de meeste met een grote verzameling stoeffen wl graag eens met hun collecties
Die zogenaamde grote verzamelingen die je hier en daar op fora kan bewonderen is in mijns inziens maar een topje van de ijsberg.
Ik geloof stellig dat de meeste grote collecties niet zomaar open en bloot op het internet worden gegooid.
Adrian.
COUNT YOUR BLESSINGS.
- ={ivo}=
- Lid
Op dit moment zou ik deze graag willen hebben

Edit<------------------------------------------------------------------------->
Deze zou ik ook willen hebben

Edit<------------------------------------------------------------------------->
Deze zou ik ook willen hebben

Laatst gewijzigd door ={ivo}= op 12 aug 2004, 01:12, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Lid
Ik deel je mening hoor.kokstok schreef:Maar adrian wat is er nou leuker voor een verzamelaar om zijn collectie te tonen?Adrian schreef:Ik denk juist het tegenovergestelde.Giel schreef:Weet ik ook wel, maar de meeste met een grote verzameling stoeffen wl graag eens met hun collecties
Die zogenaamde grote verzamelingen die je hier en daar op fora kan bewonderen is in mijns inziens maar een topje van de ijsberg.
Ik geloof stellig dat de meeste grote collecties niet zomaar open en bloot op het internet worden gegooid.
Adrian.
Ik zeg gewoon dat de meeste grote collecties niet op internet worden getoont.
Dat staat los van wat ik er zelf van vindt,ziet ge??
Adrian.
- Giel
- Lid
Maar er staan er toch wel verschrikkelijk veel op hé!Adrian schreef:Ik deel je mening hoor.kokstok schreef:Maar adrian wat is er nou leuker voor een verzamelaar om zijn collectie te tonen?Adrian schreef: Ik denk juist het tegenovergestelde.
Adrian.
Adrian.
- kokstok
- Lid
juist adrian want het internet blijft een mooi medium om al dan niet anoniem je collectie te tonen.Adrian schreef:Ik deel je mening hoor.kokstok schreef:Maar adrian wat is er nou leuker voor een verzamelaar om zijn collectie te tonen?Adrian schreef: Ik denk juist het tegenovergestelde.
Adrian.
Adrian.
COUNT YOUR BLESSINGS.
-
- Lid
wat is de definitie van een grote verzameling? de omvang? de waarde? en als verzamelaars onderling wil je toch vergelijken?
mijn grootste wens is en blijft de eerste post. alleen je kan niet sparen tegen de waardestijging. ik denk dat ik er een laat vastleggen, en dan het bedrag binnen een jaar aflos, want die sabels stijgen zo'n 1000 euro per jaar. zijn er trouwens nog meer verzamelaars van duitse sabels en dolken op dit forum?
mijn grootste wens is en blijft de eerste post. alleen je kan niet sparen tegen de waardestijging. ik denk dat ik er een laat vastleggen, en dan het bedrag binnen een jaar aflos, want die sabels stijgen zo'n 1000 euro per jaar. zijn er trouwens nog meer verzamelaars van duitse sabels en dolken op dit forum?
-
- Lid
Een SD-er van het Scholtenshuis in Groningen zou wel mooi zijn...of het wapen waarmee Jannes Luitje Keyer, een berucht persoon en een graag geziene gast op het Scholtenshuis (SD/SiPo hoofdkwartier Groningen) (waar ook mannen als Rauter en Seyss-Inquart weleens langskwamen)
mee is doodgeschoten in Bedum op 20 april 1944.
Verder een officier der KM Küstenartillerie...
Dat laatste lukt me misschien nog weleens over een aantal jaartjes, die eerste twee....
mee is doodgeschoten in Bedum op 20 april 1944.
Verder een officier der KM Küstenartillerie...
Dat laatste lukt me misschien nog weleens over een aantal jaartjes, die eerste twee....