Verzameling Jurryt (Pagina 14 nieuwe foto's!)
- Devilmorfose
- Lid
- Dodo
- Lid
hoewel... Het aantal verzamelaars hier houd zich redelijk in evenwicht..Devilmorfose schreef:amerikaans is meer gewild dan engels.. heel simpel
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
The Lorraine offensive 1944
-
- Lid
- Darryl
- Lid
Uh, Jurryt zou je misschien een lijst kunnen maken met wat de Britse Medic allemaal aan uitrusting aan en om heeft
mzzl
Darryl
mzzl
Darryl
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
-
- Lid
Hey Darryl.
Ik kan het wel doen, maar dat word wel lastig. Je had verschillende uitrustingstukken. Als je dezelfde als mij wil doen, dan kan dat, maar deze werd heel weinig gedragen (sterker nog; ik heb ooit maar 1 foto gezien die ik nu excact probeer na te maken). Eigenlijk droegen ze gewoon van alles wat.
De meest standaart uitrusting van de medic is dit:
- Koppel
- veldfles
- shell dressing tas met rode kruis (zoek ik ook nog)
- MK1 helm met rode kruis of Mk2 helm zonder kruis, of baret met RAMC badge (of schuitje met RAMC badge)
- kruisriemen, koppelpassanten
- medic armbandje (waren verschillende modellen)
Dit is gewoon de meest voorkomende, als extraatje is het leuk om een webley holster er bij te doen etc.
Wat ik doe is dit:
- koppel
- veldfles
- webley revolver tasje
- shell dressing tas
- schuitje met RAMC (Schuitje zelf heb ik nog niet)
- Helm (aan de koppel)
- Lange jas
- Lee Enfield Bandolier
Ik kan het wel doen, maar dat word wel lastig. Je had verschillende uitrustingstukken. Als je dezelfde als mij wil doen, dan kan dat, maar deze werd heel weinig gedragen (sterker nog; ik heb ooit maar 1 foto gezien die ik nu excact probeer na te maken). Eigenlijk droegen ze gewoon van alles wat.
De meest standaart uitrusting van de medic is dit:
- Koppel
- veldfles
- shell dressing tas met rode kruis (zoek ik ook nog)
- MK1 helm met rode kruis of Mk2 helm zonder kruis, of baret met RAMC badge (of schuitje met RAMC badge)
- kruisriemen, koppelpassanten
Dit is gewoon de meest voorkomende, als extraatje is het leuk om een webley holster er bij te doen etc.
Wat ik doe is dit:
- koppel
- veldfles
- webley revolver tasje
- shell dressing tas
- schuitje met RAMC (Schuitje zelf heb ik nog niet)
- Helm (aan de koppel)
- Lange jas
- Lee Enfield Bandolier
-
- Lid
-
- Lid
Tja, je had ze ook zonder webley holster, kwam ook zeker zeer veel voor. Ik heb ben met deze bezig (met lange jas) omdat ik ooit eens een foto heb gezien van een officier (captain, zelfde als jas) met Medic armbandje/Lee bandolier/webley holster/ veldfles/ shell dressing tas/ baret (schuitje/baret, zoek ze beiden) Dit is ene uitrusting die je zeker niet veel ziet. Maar ja, ik vond het een indrukwekkende foto. Helaas is deze kwijt geraakt (had hem op de PC, niet in mijn collectie ofzo)Tank Destroyer schreef:Een Medic met een wapen???
Zodat ze hem right away mochten executeren zeker, omdat hij daarmee in strijd was met de Geneva Convention...
-
- Lid