Haha, ik denk dat een bren maken lastiger word (IVM geen 4kante PVCgilles schreef:idd zeer mooi.
Maak me zo eens een bren

Hij is bijna af, ik heb er een tijdje niet meer aan kunnen werken, omdat ik het druk heb met school. Na het sectorwerkstuk begin ik er weer aan!Jurryt schreef:haha, hoe staat het met jouw sten? Die van mijn kan dat herlader dingetje naar achter en voren geschoven worden, waardoor dat ding waar hulsen uitvliegen openg aat. Magazijn kan ik er ook in en uit doen.
Neen, originele beet gehouden en opgemeten. Ook veel hulp van internet gebruikt. Dus een vrij goede kopie al zeg ik het zelf. Ook dat het alleen van PVC./Hout/Lijm is, vind ik het toch wel knap gedaanDodo schreef:Wow, ziet er mooi uit!! Maar waar heb je dan exacte afmetingen vandaan? Of gewoon een beetje op het oog gedaan?
Ik ben het wel eens met Niels. Een mooie etalage pop zou de uniformen van jou wel mooier tot zijn recht laten komen. Toch wil ik er wel even bij zeggen dat een zelfgemaakte pop ook zeer mooi kan zijn. Als je het maar goed aanpakt. Al mijn poppen zijn zelf gemaakt en zien er realitisch uit. Kijk hier maar voor een voorbeeld:killingspree schreef:Jurry mooie verzameling !
je kunt hem echter nog mooier maken !
uit ervaring weet ik dat een mooie etalage pop wonderen doet op een pop !
ik heb eerst ook maar wat in elkaar gezet en dat zag er niet uit ! daarna heb ik me effe goed gespaard voor een mooie etalage pop
heb ik toen na een tip van jeroen1944 bij Coen Burgers gekocht !
en sinds dien ben ik er heel erg te vreden over !
dat maakt een pop veel levendiger dan een witte hoofdtelefoon kop
niet verkeerd bedoeld maar ik denk dat deze tip wel op z'n plek is !
groete van niels