Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.
jaja eindelijk hier ben er al vele malen op gewezen, maar had geen tijd. Ik zit op nog meer forums enom alles bij te houden is een drama.. maar ik las hier wat dingen en dacht zal me ook maar is aanmelden..
Jurryt, een mooie verzameling en zo te zien steek je er een hoop aandacht aan en tijd in
Ga zo door, maar kijk uit anders moet je zo nog staand slapen
Gr, Arie
Bedankt Arie Ben er zeker ook zeer tevreden mee. En wat staand slapen betrefd, dat gebeurd (hoop iK) nog niet!
Waar ik trouwens nu nog mee bezig ben voor de stengunner uitrusting is een gedateerde mok! En een grondzeil!
Een kleine update. Ik heb wat foto's gemaakt van mijn uitrusting maar dan allemaal zonder jasje. Vond ik wel eens leuk om te doen!
Ben benieuwd naar de reacties!
They shall not grow old, as we that are left grow old. Age shall not weary Them, not the years condemn.
At the going down of the Sun, and in the morning. We will remember them.