Jah sorry.Maar ik mag toch heus wel nog reageren als het een oude topic is. ofniet soms?!.sobel schreef:- Een zin helemaal in hoofdlettersmatthewGrunn schreef:Jah dat weet ik ook wel!!!!
DAN MAG IK HET NOG WEL MOOI VINDEN
- bericht leegeditten (andere posts)
- msn taal (maar dan wat extremer in andere posts)
Lees de forumregels en gedraag je hier naar, volgende keer kan dit uitmonden tot een ban.
Verzameling Jurryt (Pagina 14 nieuwe foto's!)
- matthewGrunn
- Lid
Re: Verzameling Jurryt (Pagina 14 nieuwe foto's!)
World War 2 Collector
-
- Lid
Oude topics omhoog halen is gewoon super irritant, en wat voor zin heeft het?matthewGrunn schreef:Jah sorry.Maar ik mag toch heus wel nog reageren als het een oude topic is. ofniet soms?!.sobel schreef:- Een zin helemaal in hoofdlettersmatthewGrunn schreef:Jah dat weet ik ook wel!!!!
Lees de forumregels en gedraag je hier naar, volgende keer kan dit uitmonden tot een ban.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Daar hoor je mij verder ook niet over klagen, maar houd er rekening mee dat een groot deel van de ouder users hier niet meer zitten en je reactie dus niet zullen lezen, het is het meest relevant als je enkel topics ophaalt van maximaal begin 2008 (mits het relevant is)matthewGrunn schreef:Jah sorry.Maar ik mag toch heus wel nog reageren als het een oude topic is. ofniet soms?!.sobel schreef:- Een zin helemaal in hoofdlettersmatthewGrunn schreef:Jah dat weet ik ook wel!!!!
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
-
- Lid
leuk spul:D
verzamel zelf Hollands voor 1940,maar dit is ook geinig zeg!
verzamel zelf Hollands voor 1940,maar dit is ook geinig zeg!