En hij is nog in uitzonderlijke staat zo te zien top!
Nu je het zegt herinner ik me je. Maar dat is al een paar jaar geleden en ik heb het hele gebeuren toen niet echt opgevolgd. Mijn excuses.uniformverzamelaar schreef:Beste Yente,
Vermoen mij dat forum niet.
Ik had er zelf meer dan 150 foto's op dat bewuste forum staan en met zaken die niet zo beschreven staan in de JMO en reglementen, maar die wel genaamd en gedateerd zijn.
Het is op dat forum dat mijn foto's werden gepikt door een bepaald persoon en omdat ik dit aankaarte heeft de admin mij eraf gezwierd.
Hij heeft mij ook beschuldigt van alles en nogwat zonder maar ook enig bewijs van zijn leugens te staven in tegenstelling tot wat ik kon bewijzen over de foto's.
Zie mijn eerste post in dit topic !!
Ik kan hier best zijn mail publiceren waarin hij gewoon zegt "dat hij een stok moest vinden om de hond te slaan". Ook op de beurs in Dendermonde is mijn naam door een bepaald lid van dat forum door het slijk gesleurd en dat was ook weer gebasseerd op leugens. Wat uiteindelijk door die persoon aan mij persoonlijk werd toegegven op de beurs in Tessenderlo.
Het verschil is wel degelijk daar, maar het model 20 heb ik nog nooit in een JMO ontdekt.
Dus het kan evengoed model 19 of 21 zijn.......
Kun je mij aantonen dat model 20 een juist benoeming is ?
Meer vraag ik niet.