Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik ben 5,6 en 7 mei mee geweest met zijn ooms aangezien dat goede kennissen van mij zijn. We zijn naar het bevrijdingsevenment "West Holland Liberation Tour" geweest. Hier hebben we het zoeklicht laten schijnen. Ik dacht dat het wel leuk was om wat foto's te plaatsen van het schijnen.
Mooie plaatjes, jammer dat je niet even een vliegtuig in het licht hebt kunnen vangen...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
Dodo schreef:Mooie plaatjes, jammer dat je niet even een vliegtuig in het licht hebt kunnen vangen...
We hebben er eentje in het licht gezet. We zaten volgens mij vlak onder een aanvlieg route van vliegveld valkenburg. We hebben er 1 van achter beschenen en maar eenmalig om klachten te voorkomen... Maar het was wel mooi!
Ja wij zijn in Voorhout geweest. We hebben een heleboel dorpen aangedaan dus weet niet meer hoe laat enz. Ook hebben we nog in Leiden gestaan maar hier was bijna geen animo.