Militaria beurs Bedum(Groningen)

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Jurryt schreef:
Mooyman schreef:
Zaterdag 18 september op de Ginkelseheide, bijna alleen maar Engels geen Duits toegestaan, dus kan je je hart ophalen :wink: .
Waar ligt dat ongeveer?


Jurryt,

Weet jij als Geallieerd verzamelaar niet waar de Ginkelseheide is :? , nooit iets gelezen over de slag om Arnhem en waar de para's landen?.
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Mooyman schreef:
Jurryt schreef:
Mooyman schreef:
Zaterdag 18 september op de Ginkelseheide, bijna alleen maar Engels geen Duits toegestaan, dus kan je je hart ophalen :wink: .
Waar ligt dat ongeveer?


Jurryt,

Weet jij als Geallieerd verzamelaar niet waar de Ginkelseheide is :? , nooit iets gelezen over de slag om Arnhem en waar de para's landen?.

Oosterbeek/ARnhem, neen, ben niet zo into para's. Geallieerde infantry is mijn vak. Maar vertel, is het wat?

P.S. Was leuk gister!
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Jurryt schreef:
Mooyman schreef:
Jurryt schreef: Waar ligt dat ongeveer?


Jurryt,

Weet jij als Geallieerd verzamelaar niet waar de Ginkelseheide is :? , nooit iets gelezen over de slag om Arnhem en waar de para's landen?.

Oosterbeek/ARnhem, neen, ben niet zo into para's. Geallieerde infantry is mijn vak. Maar vertel, is het wat?

P.S. Was leuk gister!

Maar met al die boeken die je hebt moet je toch haast wel weten waar de Ginkelseheide ligt :wink: , had dan toch het boek maar mee genomen gister :wink: .
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

Mooyman schreef:
Jurryt schreef:
Mooyman schreef:

Jurryt,

Weet jij als Geallieerd verzamelaar niet waar de Ginkelseheide is :? , nooit iets gelezen over de slag om Arnhem en waar de para's landen?.

Oosterbeek/ARnhem, neen, ben niet zo into para's. Geallieerde infantry is mijn vak. Maar vertel, is het wat?

P.S. Was leuk gister!

Maar met al die boeken die je hebt moet je toch haast wel weten waar de Ginkelseheide ligt :wink: , had dan toch het boek maar mee genomen gister :wink: .
Haha, Atlas is ook altijd handig :P neen, kzal even research plegen
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Jurryt schreef:
Haha, Atlas is ook altijd handig :P neen, kzal even research plegen
En sparen voor de beurs in Bedum :wink: :lol:.
Jurryt
Lid
Berichten: 2488
Lid geworden op: 02 jul 2004, 01:24

Bericht door Jurryt »

ha :P word moeilijk :D Na january (ofzo) (bedankt jarig geweest:P) kan elke beurs komen :P
Bjorn
Lid
Berichten: 1577
Lid geworden op: 20 mei 2003, 09:36

Bericht door Bjorn »

Ik ben er zeker weten! :) :P
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

BjornSpiN schreef:Ik ben er zeker weten! :) :P

Geen nieuws, dat is reeds bekend :wink: :lol: , zie je daar Bjorn, heb er waarschijnlijk een stand.
Plaats reactie