Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jammer Hoewel ik de reden ervoor wel begrijp.
In het Hurtgenwald bijvoorbeeld zou best wel wat te vinden zijn denk ik.
(Hoewel dat gevaarlijk zou kunnen zijn als ze niet al die duizenden mijnen die daar gelegd zijn opgeruimd hebben )
Voor alle duidelijkheid kun je gaan naar http://metaaldetectors.nl en klik in het hoofd menu op monumenten, daar krijg je een balkje waarin je de gemeente kunt in tikken waar je wilt zoeken. Direct krijg je dan je antwoord! (blijf voorzichtig met onherkenbaar oorlog's tuig denk ook aan je famillie/vrienden!)Erwin.
RelicHunter44 schreef:Jep, iig niet naar WO II... je mag wel op sommige stukken naar 1600-1900 zoeken, heb ik gehoord Romeins mag je ook weer niet naar zoeken.
Moet je wel een hele bijzondere discriminatie knop hebben op je detector.
SiNiStEr schreef:Wel erg cool Philip die volle Bren-mag's vind je die vaker? En wat doe je eigenlijk met die scherpe munitie?
Ik heb tot nu toe 15 Bren magazijnen gevonden waarvan 6 volle, klein kaliber wordt afgevoerd naar een bedrijf dat explosieven zoekt, en dus daar een mooie opslag voor heeft, andere explosieven (had eergisteren toevallig nog 2 mills en een steelhandgranaat) worden begraven en de desbetreffende boswachter/opzichter of als op gemeentegrond de politie, waarschuwt de EOD.
en dan plof, zal je wel even een foto mailen van een plofje op de Ginkelse heide, dat waren 3 mills handgranaten en een 3inch mortier granaat.