Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
jongens vergeet niet dat doordat het in Verdun, Somme Ieper e.d. verboden is, de operators hierdoor de andere topics gesloten hebben. Dus wel op plekkies blijven waar het mag he??
Anders wordt deze topic misschien ook gesloten
Thnx :P Ik had eigelijk verwacht niks te vinden, want we hadden al veel tijd verloren....... doordat mn pa ze rijbewijs en verzekeringpapieren voor de auto in het buitenland kwijt was
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Niet dat ik ga zoeken hoor, de erste keer ben ik op 100 meter van de Dodengang gaan zoeken en had ik geen schop bij, wel wat oppervlaktevondsten gedaan.
Ruben schreef:Ik denk wel niet dat er hier iemand zn plekjes gaat verraden jr.
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
jr. schreef:Niet dat ik ga zoeken hoor, de erste keer ben ik op 100 meter van de Dodengang gaan zoeken en had ik geen schop bij, wel wat oppervlaktevondsten gedaan.
Ruben schreef:Ik denk wel niet dat er hier iemand zn plekjes gaat verraden jr.
ben gister wezen zoeken in het RW en heb een Engelse gesp van een riem gevonden, een stuk van een bajonet en veel granaatschreven.
Ben ook loopgraven en schuttersputjes tegengekomen.
Helaas heeft me papegaai het digitale fototoestel kapot gebeten!
Duitse k98 bajonet schede met leer er nog aan! en gestempeld!
Engels potje met pilletjes WO II
25 .303 kogels
25 .303 hulzen
2x 9mm kogels
2x 9mm hulzen
1x 7.92x57mm patroon
Engelse rugzak gesp
en nog veel granaatscherven, stukken granaatkoker etc...
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience