Zoektocht met metaaldetector met forumleden - deel 2
Ja jouw vondsten waren ook leuk uit RW, weet je al van welke bajonet dat stuk komt? En ik maak spoedig foto's van de schede met leer, ga m nu voor een maand de slaolie in douwe, anders valt t leer uit elkaar....
Gr RelicHunter
Gr RelicHunter
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Ik ga zaterdag weer en trouwens hier de k98 schede: hij is wel in stukke, maar bijna compleet, hij is trouwens waarschijnlijk kapot gegaan door een granaat... (de onderkant van de schede is ontploft)...
http://www.onzepagina.com/bekijken.cgi? ... txJURVZ3sA
Gr,
RelicHunter
http://www.onzepagina.com/bekijken.cgi? ... txJURVZ3sA
Gr,
RelicHunter
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
-
- Lid
-
- Lid
- Contacteer:
Véél prikkeldraad en véél schrapnel!
Ruben schreef:vertel...jr. schreef:Niet dat ik ga zoeken hoor, de erste keer ben ik op 100 meter van de Dodengang gaan zoeken en had ik geen schop bij, wel wat oppervlaktevondsten gedaan.Ruben schreef:Ik denk wel niet dat er hier iemand zn plekjes gaat verraden jr.
Gezocht: alles m.b.t. General der Gebirgstruppe en RKT Kress, Hermann.
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
CAME FROM OLD LADY IN VILLAGE: Latvian E-Bay seller.
ZENA
Nog fff gezocht:
Wat lebel 8mm Beutewaffen kogels, 7.92x57mm, wat .303 hulzen, Duitse Allu Lichtkogelhuls, veel stukken granaatband, en veel stukken onsteking. En ook nog de achterkant van een 25 ponder granaat en de achterkant van een 40mm Bofors.
Wat lebel 8mm Beutewaffen kogels, 7.92x57mm, wat .303 hulzen, Duitse Allu Lichtkogelhuls, veel stukken granaatband, en veel stukken onsteking. En ook nog de achterkant van een 25 ponder granaat en de achterkant van een 40mm Bofors.
-
- Lid
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Waarschijnlijk illegaal ja, maar wat is illegaal als je spullen uit de WO II wilt zoeken voor een tentoonstelling voor veteranen enzo, vind dat ze er niet zoveel problemen van moeten maken, de meeste zoekers (ook ik) gooien de gaatjes weer dicht, laten geen rommel achter etc etc.