Zoektocht met metaaldetector met forumleden - deel 2
-
- Lid
de man van wie dit afkomstig is, Philip Reinders, heeft dit LEGAAL gezocht, hij heeft hier een vergunning voor!RelicHunter44 schreef:Waarschijnlijk illegaal ja, maar wat is illegaal als je spullen uit de WO II wilt zoeken voor een tentoonstelling voor veteranen enzo, vind dat ze er niet zoveel problemen van moeten maken, de meeste zoekers (ook ik) gooien de gaatjes weer dicht, laten geen rommel achter etc etc.
zie http://www.arnhembattle.com voor meer informatie over zijn Battle Research Group.
"Arnhem bridge. And hold it!"
-
- Lid
Ik heb deze topic eens goed doorgelezen,en ik zag dat je op sommige plaatsen waar je wilt gaan zoeken met een MD een vergunning nodig hebt.
Kan je deze vergunning ergens aanvragen?
Zijn jullie ook bekend met bepaalde zoekplaatsen in en om Groningen en Drenthe?
Ik ben trouwens lid van de coinehunters,wie van jullie nog meer?
Geeft zon lidmaatschap je niet meer ''recht'' om op bepaalde plaatsen te zoeken waar anderen normaal niet mogen komen?
Kan je deze vergunning ergens aanvragen?
Zijn jullie ook bekend met bepaalde zoekplaatsen in en om Groningen en Drenthe?
Ik ben trouwens lid van de coinehunters,wie van jullie nog meer?
Geeft zon lidmaatschap je niet meer ''recht'' om op bepaalde plaatsen te zoeken waar anderen normaal niet mogen komen?
- Tim
- Lid
- Contacteer:
Neen, absoluut niet.ik schreef:Geeft zon lidmaatschap je niet meer ''recht'' om op bepaalde plaatsen te zoeken waar anderen normaal niet mogen komen?
Je kan zo'n lidkaart wel als extra troef gebruiken wanneer je toestemming vraagt bij een prive-persoon om op zijn land te zoeken. Op die manier kan je aantonen dat je serieus met de hobby bezig bent, maar denk zeker niet dat je privileges hebt als je lid bent van die club (of van die andere, DDA).
Net ff gezocht....
4x 20mm hispano hulzen
1/4 granaat + aandrijfband
3x .303 hulzen
2x .303 kogels
25 9mm hulzen
3x achterkant 25 ponder granaat
3x 25 ponder onstekingen
25x stukjes messing granaatband
Knoop (1800-1850)

4x 20mm hispano hulzen

1/4 granaat + aandrijfband
3x .303 hulzen
2x .303 kogels
25 9mm hulzen
3x achterkant 25 ponder granaat
3x 25 ponder onstekingen
25x stukjes messing granaatband
Knoop (1800-1850)
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
-
- Lid
Oke dan weet ik dat,bedankt voor je antwoord.Tim schreef:Neen, absoluut niet.ik schreef:Geeft zon lidmaatschap je niet meer ''recht'' om op bepaalde plaatsen te zoeken waar anderen normaal niet mogen komen?
Je kan zo'n lidkaart wel als extra troef gebruiken wanneer je toestemming vraagt bij een prive-persoon om op zijn land te zoeken. Op die manier kan je aantonen dat je serieus met de hobby bezig bent, maar denk zeker niet dat je privileges hebt als je lid bent van die club (of van die andere, DDA).
Maar wie van jullie zijn bekend in Groningen en Drenthe?
Ik ben opzoek naar goeie zoekplaatsen.
-
- Lid
Vandaag even gezocht en heb een nog nooit ondekte (iig nooit gezocht) loopgraaf gevonde
het is wel een uur lopen, maja je moet er wat voor over hebben. Dit waren de vondsten:
2x 20mm hispano hulzen 1943
50x .303 patronen glimmend + clips+delen tasje
30x .303 hulzen RL, DAC, etc
30x .303 kogels
Duits Etensblik staal (laten liggen)
11x grote stukken onsteking (waaronder 1 hele, 25 ponder)
25x stukken granaatband
9x 9mm patronen (parabellum, engels)
8,8cm FLAK beschermkoker (duid dus op een stelling)
Plaats morguh wel ff een foto

2x 20mm hispano hulzen 1943
50x .303 patronen glimmend + clips+delen tasje
30x .303 hulzen RL, DAC, etc
30x .303 kogels
Duits Etensblik staal (laten liggen)
11x grote stukken onsteking (waaronder 1 hele, 25 ponder)
25x stukken granaatband
9x 9mm patronen (parabellum, engels)
8,8cm FLAK beschermkoker (duid dus op een stelling)
Plaats morguh wel ff een foto
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience