Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Originele wehrmacht uniform, compleet en in goede staat.
Op de m36 jas zit nog aan de mouw een abzeichen van brieftaubenmeister (iemand die voor postduiven zorgde).
Hele mooie collectie! De helm, de ijzeren kruizen, de vlag en bajonetten zijn prachtig, ben zelf ook nog opzoek naar de swastika vlag alleen zijn flink prijzig.
Mooie verzameling. Voor mij is het altijd interessant om te zien wanneer er ook Sovjet-Russische objecten tussen zitten. Ik ben benieuwd of wat je precies hebt. Zou je van deze Sovjet items wat meer foto's kunnen plaatsen. Bij voorkeur ook van eventuele stempels, merkjes e.d.
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
Ik zou er morgen betere foto's van maken. Sovjet militaria blijft altijd interessant. Volgende maand ga ik ook naar Ciney toe, ben benieuwd of extra beveiliging is Door al die toestanden in Brussel. word er allemaal niet gezelliger op