Wat zou er zich nog in "onze" bodems bevinden?
-
- Lid
het was onderdeel van het topic ja dus gedeeltelijk eigen schuld maar het leek ALLEEN daar over te gaan ipv zaken als waar vinden we nog iets, wat zou er nog liggen, wat vind je zeker niet meer, etc.RelicHunter44 schreef:Hoezo pronken?Monco Bounty Killer schreef:ok genoeg gepronkt..
ik wil nu meer overgaan op toegestane zoekplekken, waar zou je in de ardennen bijvoorbeeld moeten zijn? De ardennen zijn groot, maar hoe weet je op welke plekken gevochten is?
Jij vraagt toch zelf wie er wat gevonde heb, nou dan zeg ik het, ik geef gewoon een antwoord hoor....
"Get three coffins ready"
-
- Lid
in de boeken vind je veelal algemene informatie, gedetailleerde info over waar loopgraven en schuttersputten lagen moet je hebben van detail-kaarten en kennis van anderen vind ikRelicHunter44 schreef:En het is nergens toegestaan om naar WO II spul te zoeken, en je weet waar er gevochten is door goed in de boeken te duiken, zo heb ik mn stek ook gevonden.
"Get three coffins ready"
- Guido
- Lid
Jurryt schreef:denk het niet Guido
Bij men oom is laatst nog in zen tuin (hij heeft groot land) in Brabant (mss wel plaatselijke krant gelezen als het erin stond) een Duits WO2 bom ofzo gevonden.
Nog steeds vind men WO2 items/Romeinse items etc etc. Hier in het noorden is nog lang niet alles afgespeurd. Ga duiken bij de afsluitdijk en je vind genoeg helmen/hulsen, onder een laag zand dan. Er zal vast nog genoeg te vinden zijn
er ligt nog wel wat ja.. maar de kans op iets vinden is weldegelijk kleiner geworden! vooral op de plekken waar bekend is dat er gevochten is daar vind je zo goed als niets.
- Ruben
- Lid
Heehe me maat zn opa heeft in zn huis nog duitsers op bezoek gehad. Die zijn in allerijl gevlucht en hebben daarbij AL HUN WAPENS EN ACCESOIRES achtergelaten. Die opa heeft heel het boeltje onder de grond gestoken. En binnenkort mag ik (hopelijk) mee gaan graven
. Woohoo life is grand 

War is something human...
- PPL
- Lid
Inderdaad.Guido schreef:kan je de neef-neefje relatie achter wegen laten.. doe dat via msn of wat dan ook.. soms wou ik dat ik een mod. was.. pfff
Dit forum is voor algemen discussies.
Gelieve 1-op-1 discussie/gesprekken te voeren via PB, mail of MSN (om maar wat manieren te noemen)
Bedankt voor de medewerking

Cover up your face, you can't run the race.
The pace is too fast, you just won't last.
-
- Lid
Guido schreef:Jurryt schreef:denk het niet Guido
Bij men oom is laatst nog in zen tuin (hij heeft groot land) in Brabant (mss wel plaatselijke krant gelezen als het erin stond) een Duits WO2 bom ofzo gevonden.
Nog steeds vind men WO2 items/Romeinse items etc etc. Hier in het noorden is nog lang niet alles afgespeurd. Ga duiken bij de afsluitdijk en je vind genoeg helmen/hulsen, onder een laag zand dan. Er zal vast nog genoeg te vinden zijn
er ligt nog wel wat ja.. maar de kans op iets vinden is weldegelijk kleiner geworden! vooral op de plekken waar bekend is dat er gevochten is daar vind je zo goed als niets.
Yep, dat klopt. Maar met zon ding int noorden (rond quatrebras) zijn nog niet eens zo veel emnsen geweest