Verzameling Nico (update vanaf pag. 10 + 13)
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Bedankt! Zodra ik de pop moet uitkleden wil ik wel een foto maken. Ga hem niet speciaal uitkleden voor een foto. Het is namelijk veel werk om hem uit en aan te kleden. Het hemd is wel een na oorlogse uitvoering. Deze had ik gekregen, maar zodra ik een orginele kan kopen dan ga ik dat ook doen.
Zoek trouwens nog een stropdas voor hem en een orgineel setje dogtags.
Zoek trouwens nog een stropdas voor hem en een orgineel setje dogtags.
- Darryl
- Lid
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
- Darryl
- Lid
- Darryl
- Lid
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
- Darryl
- Lid
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
- Wilco Vermeer
- Lid
- Contacteer:
Nico, gebruik geen vuilniszakken, je weet niet van tevoren of er zuren in zitten. Gebruik zuurvrij papier of stof om de zakken op te vullen. Ook geen kranten, de drukinkt kan je materiaal aantasten.
Mijn verzameling op: http://www.ww2historycollection.com/
(Avatar: Henk Sneevliet, vergeten verzetstrijder)
(Avatar: Henk Sneevliet, vergeten verzetstrijder)
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Vond het weer eens een keer tijd voor een nieuwe update, omdat er de laatste tijd weer veel veranderd is.

Dit is mijn tanker van het Ontario Regiment, een Canadees dus. De pop heb ik laatst aangepast. Nu staat hij met 1 been op een munitiekistje.

Links is nog een stukje te zien van mijn ingetekende stafkaart van de slag om Arnhem. Rechts is een stafkaart van Nijmegen met een paar anzichtkaarten van verwoest Nijmegen.

Dit is me burger en me laatste pop. In dit pajk trouwde mijn overgroot opa in 1906. Let vooral niet op mijn radio.

Hier is een foto van mijn schappen, met veel Canadees en Brits spul.

Dit is mijn Britse motorrijder en me Canadees van het 8RCA Regiment van de 1st Canadian Army. Dit regiment zat bij de 5th Canadian Armoured Division ingedeeld.

Hier me Canadees van het MG Westminster Regiment. Ook deze zat bij de 5th Canadian Armoured Division.

Hier weer een kaart van de Betuwe en rechts weer een stuk van me slag om Arnhem kaart.

Dit is mijn officier van de Glosters van de 49ste West Riding Divisie.

Hier mijn 2 vitrines, met diverse spullen.

De achterzijde van mijn Lance Corporal van het Hamshire Regiment van de Northumbrian Division.

Mijn bureau vol met spullen, waaronder weer een paar Betuwe kaarten.

Mijn Gloster en motorrijder.

Hier mijn embleembord van de 49ste West Riding Divisie.

Hier nog wat foto's uit de oorlog en een Duitse Armband van de Bergungskommando Arnheim.

Dit is mijn tanker van het Ontario Regiment, een Canadees dus. De pop heb ik laatst aangepast. Nu staat hij met 1 been op een munitiekistje.

Links is nog een stukje te zien van mijn ingetekende stafkaart van de slag om Arnhem. Rechts is een stafkaart van Nijmegen met een paar anzichtkaarten van verwoest Nijmegen.

Dit is me burger en me laatste pop. In dit pajk trouwde mijn overgroot opa in 1906. Let vooral niet op mijn radio.

Hier is een foto van mijn schappen, met veel Canadees en Brits spul.

Dit is mijn Britse motorrijder en me Canadees van het 8RCA Regiment van de 1st Canadian Army. Dit regiment zat bij de 5th Canadian Armoured Division ingedeeld.

Hier me Canadees van het MG Westminster Regiment. Ook deze zat bij de 5th Canadian Armoured Division.

Hier weer een kaart van de Betuwe en rechts weer een stuk van me slag om Arnhem kaart.

Dit is mijn officier van de Glosters van de 49ste West Riding Divisie.

Hier mijn 2 vitrines, met diverse spullen.

De achterzijde van mijn Lance Corporal van het Hamshire Regiment van de Northumbrian Division.

Mijn bureau vol met spullen, waaronder weer een paar Betuwe kaarten.

Mijn Gloster en motorrijder.

Hier mijn embleembord van de 49ste West Riding Divisie.

Hier nog wat foto's uit de oorlog en een Duitse Armband van de Bergungskommando Arnheim.
Laatst gewijzigd door Nico Roelofs op 20 nov 2004, 16:15, 1 keer totaal gewijzigd.