Verzameling Nico (update vanaf pag. 10 + 13)
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
- Darryl
- Lid
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
- Tex
- Lid
- Contacteer:
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
- SiNiStEr
- Lid
Wow, je gaat erg hard, heel mooi. Ga zo door!!! En wat je gezegd hebt over dat je geen museumpje kunt beginnen is onzin, want als je al zoveel spul hebt kan dat makkelijk. Iedere verzamelaar begint klein. En als er mensen komen kijken in jou museumpje, heb je nog kans dat die misschien ook nog wat spul voor je hebben. En langszaam kun je het dan gaan uitbreiden.
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Bedankt Sinister! Persoonlijk wil ook best een museumpje hebben hoor. Maar nu staat het allemaal op een klein zoldertje met een schuin dak. Dan lijkt het heel wat. Het is ook wel aardig wat, wat ik in die 9 jaar tijd heb verzameld. Maar op het moment dat ik het in een garage ga zetten dan is het nog vrij weinig. Een goede kennis van mij heeft een eigen museumpje in zijn garage, het is dan wel een vrij lang werpige garage maar daar staan wel ruim 20 poppen ( http://www.betuwsoorlogsmuseum.nl/ ). Misschien is het wat om over 10 jaar een klein museumpje te beginnen, dan heb ik vast en zeker meer poppen. Nu staat het nog prima op me zolder, eerst maar op me zelf gaan wonen en dan kijk ik wel verder.SiNiStEr schreef:Wow, je gaat erg hard, heel mooi. Ga zo door!!! En wat je gezegd hebt over dat je geen museumpje kunt beginnen is onzin, want als je al zoveel spul hebt kan dat makkelijk. Iedere verzamelaar begint klein. En als er mensen komen kijken in jou museumpje, heb je nog kans dat die misschien ook nog wat spul voor je hebben. En langszaam kun je het dan gaan uitbreiden.
-
- Lid
Wauw, die heeft ook een pracht verzameling zeg!Een goede kennis van mij heeft een eigen museumpje in zijn garage, het is dan wel een vrij lang werpige garage maar daar staan wel ruim 20 poppen ( http://www.betuwsoorlogsmuseum.nl/ ).
- Nico Roelofs
- Lid
- Contacteer:
Ja die heeft zeker een pracht verzameling. Hij heeft nog veel meer van die super mooie poppen. Van alle landen die in de Betuwe hebben gevochten. Duits, US, Brits, Canadees, Pools, Nederlands. Iedere pop heeft weer een ander uniform en of uitrusting. Mooie collectie wapens heeft hij ook, allemaal op vergunning. Een bezoek aan zijn museumpje is zeker een aanrader.Jurryt schreef:Wauw, die heeft ook een pracht verzameling zeg!Een goede kennis van mij heeft een eigen museumpje in zijn garage, het is dan wel een vrij lang werpige garage maar daar staan wel ruim 20 poppen ( http://www.betuwsoorlogsmuseum.nl/ ).