Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ja mensen, de winter staat eraan te komen. De zomerkledij moet worden opgeborgd, de kachel moet aangestoken worden. Voor dat laatste is droog, oud papier aangewezen.
Ik heb alvast wat dingen klaargelegd:
Nu ik dat doodsprentje van Verschaeve zie liggen, dat is er toch ook geen die zo in de 50 euros gaan he ? Ik heb er vandaag nog een tiental zien liggen op een rommelmarkt in Gent, ik heb ze nog in mijn handen gehad, maar mijn kater was te erg om alert te reageren. Ze lagen trouwens in een rommel-papierbak
Peter, gij weet toevallig nie of er nog andere doodsprentjes van Joris van Severen bestaan...ik heb over 't laatst eentje gezien waar zo'n hele andere foto van hem opstond - een foto waar hij eigelijk niet veel op leek - en op de achterkant was er zo'n zwart kruis met het Verdinaso logo in, ooit gezien?
Ik moet uit ervaring zeggen dat "de ss man" goed brand! Een echte aanrader wanneer het vriest . Hmm Luc... ik ga eens mijn nsdap papieren die ik van hem gekocht heb in de kachel gooien
Michael schreef:Peter, gij weet toevallig nie of er nog andere doodsprentjes van Joris van Severen bestaan...ik heb over 't laatst eentje gezien waar zo'n hele andere foto van hem opstond - een foto waar hij eigelijk niet veel op leek - en op de achterkant was er zo'n zwart kruis met het Verdinaso logo in, ooit gezien?
Nog nooit gezien, ik ken alleen het getoonde model (IK hé, dus niet teveel waarde aan hechten )