Collectie JSS
Collectie JSS
Met veel plezier heb ik als recent lid van dit forum al vele collecties bekeken. Om niet achter te blijven hierbij wat foto's van mijn eigen collectie. Alles is origineel tenzij anders vermeld.
(alle wapens zijn wettelijk onklaar dan wel staan op verlof) Het overhemd en RK betreffen een replica De lafette is origineel Wehrmacht maar doorgebruikt, de draagriemen zijn replica
(alle wapens zijn wettelijk onklaar dan wel staan op verlof) Het overhemd en RK betreffen een replica De lafette is origineel Wehrmacht maar doorgebruikt, de draagriemen zijn replica
Laatst gewijzigd door JSS op 14 aug 2018, 17:31, 4 keer totaal gewijzigd.
-
- Lid
-
- Lid
- Gegeven: 18 keer
- Ontvangen: 31 keer
Re: Collectie JSS
Dank! Het stuk romp is een 'mock up' van de navigator positie in de Avro Lancaster die ik vorig jaar heb gebouwd. Alle instrumenten en navigatie-uitrusting is wel origineel. Hieronder een foto van een 'echte':
Poehhhh... beginnend lid hier maar wel haha met een echte wonderschone TOP COLLECTIE!
Chapeau!!!
Chapeau!!!
- Kugelblitz
- Moderator
- Gegeven: 6 keer
- Ontvangen: 10 keer
Mooie collectie, indrukwekkend inderdaad. En welkom! 

Laten we het vooral gezellig houden! 

-
- Lid
Mooie verzameling! Zie graag betere foto's van je Nederlandse buste !
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Thanks. Bijgaand een foto van een tijdje terug. De kaartentas en kepie staan hier alleen niet op.Edgar schreef:Mooie verzameling! Zie graag betere foto's van je Nederlandse buste !
Een kleine update:
Een schakel van een Panzer V Panther uit Rusland M1919A4 Nahkampfspange brons, 'JSF' gemerkt
Een schakel van een Panzer V Panther uit Rusland M1919A4 Nahkampfspange brons, 'JSF' gemerkt