Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
mfhilgers schreef:Alle drie zijn namelijk WEL orginele (gelabelde) jasjes.
De sluitingen bij de Britse damesjasjes zijn namelijk gelijk aan die van de mannen!Marco
erg mooie collectie! Zit je nu al lang in het re-enactor "gebeuren"?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944
zo, moest even eten...
Johan, ik zal de labels ook op de foto's zetten tegelijk met de rest van mijn collectie. Maar beloofd is beloofd,ik post ze.
Trouwens Johan: bedankt voor de Belische ATS site, Die kende mijn dochter nog niet.
Ik ben nu nog opzoek naar een goede site van de Brigade Piron.
Heb je daar ook een link van?
Bedankt,
Marco
Dodo: als antwoord op jouw vraag :ik ben nu 3 jaar bezig.
Laatst gewijzigd door mfhilgers op 05 okt 2004, 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Niet helemaal. zo'n 30 jaar geleden heb ik wat losse dingen gekocht zoals oa het WAAf jasje op mijn vakantie in Engeland. Ik had wat rommeldingtjes die je toen gewoon in de dump kon vinden. (Munitie tasjes voor de M1 carabijn kostte toen 1 gulden). Ik heb toen maar kort verzameld. Mijn spullen heb ik toen opgeborgen en zo'n 3 jaar gelden kwam ik ze weer tegen......
Toen maar weer begonnen.
Hartstikke mooie verzameling, (vooral Brits), enne die parabroek is dat n echte of maken ze ook al replicas met een label?! Zonde om er dan mee door de modder te kruipen!!!
jeroen1944 schreef:Hartstikke mooie verzameling, (vooral Brits), enne die parabroek is dat n echte of maken ze ook al replicas met een label?! Zonde om er dan mee door de modder te kruipen!!!
hier op kan ik beantwoorden. dit is een pat 49 omgebouwd dus geen orginele (zit trouwens wel fijn!)
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route" The Lorraine offensive 1944